Przetargi.pl
Dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 14/13

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi ogłasza przetarg

  • Adres: 40-052 Katowice, ul. Głowackiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7827333 , fax. 32 7827333
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi
    ul. Głowackiego 10 10
    40-052 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 7827333, fax. 32 7827333
    REGON: 27124103800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 14/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach. 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę różnych produktów medycznych z podziałem na 22 PAKIETY - części zamówienia: Część 1 zamówienia PAKIET Nr 1 Strzykawki, igły iniekcyjne jednorazowego użytku, sterylne; Część 2 zamówienia PAKIET Nr 2 Wyroby medyczne; Część 3 zamówienia PAKIET Nr 3 Rurki intubacyjne; Część 4 zamówienia PAKIET Nr 4 Rękawiczki jednorazowe; Część 5 zamówienia PAKIET Nr 5 Cewniki, dreny, zgłębniki; Część 6 zamówienia PAKIET Nr 6 Wyroby medyczne; Część 7 zamówienia PAKIET Nr 7 Papier do EKG, elektrody do EKG, żele do EKG i USG; Część 8 zamówienia PAKIET Nr 8 Aparaty do przetaczania płynu i krwi; Część 9 zamówienia PAKIET Nr 9 Zestawy do wkłucia centralnego lub znieczuleń; Część 10 zamówienia PAKIET Nr 10 Wyroby medyczne; Część 11 zamówienia PAKIET Nr 11 Wyroby medyczne; Część 12 zamówienia PAKIET Nr 12 Kołnierze szyjne; Część 13 zamówienia PAKIET Nr 13 Kaniule, neoflony; Część 14 zamówienia PAKIET Nr 14 Automat do iniekcji kostnych; Część 15 zamówienia PAKIET Nr 15 Zestaw porodowy jednorazowego użytku; Część 16 zamówienia PAKIET Nr 16 Wyroby medyczne; Część 17 zamówienia PAKIET Nr 17 Kaniule bezpieczne; Część 18 zamówienia PAKIET Nr 18 Wyroby medyczne; Część 19 zamówienia PAKIET Nr 19 Rękawice ochronne jednorazowe do zabiegów w promieniach RTG; Część 20 zamówienia PAKIET Nr 20 Maseczka do sztucznego oddychania z filtrem; Część 21 zamówienia PAKIET Nr 21 Materiały medyczne do spirometrii; Część 22 zamówienia PAKIET Nr 22 Materiały stomatologiczne. 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Ilościowo- Wartościowe poszczególnych pakietów stanowiące załączniki Nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4., 1.5., 1.6., 1.7., 1.8., 1.9., 1.10., 1.11., 1.12., 1.13., 1.14., 1.15., 1.16., 1.17., 1.18., 1.19., 1.20., 1.21., 1.22. do SIWZ. 4.4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.4.1. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymogi i wytworzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą o wyrobach medycznych, 4.4.2. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu, o które zostały dopuszczone do obrotu oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar, 4.4.3. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający nie przyjmie określonej partii towaru, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 4.4.4. Wszystkie produkty stanowiące przedmiot zamówienia muszą z bieżącej produkcji. 4.4.5. Okres przydatności towaru do użytku nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. Za jakość odpowiedzialny jest Wykonawca przez okres ważności. 4.4.6. Wykonawca w czasie trwania umowy musi zapewnić, w przypadku okresowego braku zaoferowanego w ofercie produktu, inny równoważny produkt w cenie nie wyższej niż w umowie. 4.5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami: 4.5.1. Dostawy realizowane sukcesywnie przez okres trwania umowy do siedziby zamawiającego na podstawie częściowy pisemnych zamówień przesyłanych faksem lub e-mailem. 4.5.2. Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę własnym transportem na jego ryzyko i koszt. Dostawy będą dostarczane i wniesione do magazynu Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4.5.3. Dostawy realizowane będą w terminie do 2 dni roboczych od dnia przesłania pisemnego zamówienia częściowego faksem lub e-mailem, w dni robocze w godzinach od 7:30 - 15:00. 4.5.4. O konkretnym dniu i godzinie realizacji dostawy Wykonawca zawiadomi zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem minimum na jeden dzień przed planowaną dostawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach