Krapkowickie Centrum Zdrowia sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 47-300 Krapkowice, ul. Szkolna 7
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4467032 , fax. 077 4467050
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krapkowickie Centrum Zdrowia sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szkolna 7 7
47-300 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 077 4467032, fax. 077 4467050
REGON: 16021349900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcz.krapkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb laboratorium: pipety probówki, nakłuwacze automatyczne, strzykawki do pobierania krwi, stazy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331925007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1) podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3) nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4) podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent winien złożyć (na załączniku Nr II do siwz) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa w poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty złożony wg wzoru stanowiącego załącznik nr I i szczegółowy formularz ofertowy - załącznik I/1 1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej oferenta: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone przez notariusza za zgodność z oryginałem do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on/oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w ppkt a) i z niego wynika pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo do złożenia oferty wspólnej złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr VI. Do niniejszych pełnomocnictw nie ma zastosowania Ustawa o opłacie skarbowej, tym samym nie ma obowiązku wniesienia przez Oferenta opłaty skarbowej; c) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U z 2007 Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.) - załącznik nr II; d) wykaz ważniejszych zamówień w zakresie zgodnym lub podobnym z zakresem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, na druku stanowiącym załącznik nr III wraz z co najmniej dwoma referencjami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymogami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt. III.2); e) zaparafowane: istotne warunki umowy - zał. nr IV. f) Dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późń.zm.) g) Wykaz podwykonawców wykorzystanych do wykonania niniejszego zamówienia złożone zgodnie z załącznikiem nr V do SIWZ h) Oświadczenie dotyczące oferty wspólnej złożonej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr VI do SIWZ; i) Oświadczenie zawierające wyszczególnienie zastrzeżonych informacji (dokumentów) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania z podaniem ich rodzaju oraz numeru strony oferty, na której są zawarte, w przypadku, gdy oferent dokonuje zastrzeżenia (załącznik nr I). j) Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwości wezwania Wykonawcy do przedstawienia próbek i opisów w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcz.krapkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę drobnego sprzętu medycznego, jednorazowego sprzętu medycznego i laboratoryjnego Znak: ZP02/08/2015
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa testów, pasków, krwinek i surowic wzorcowych oraz probówek dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 22 / XII / 13
Dodano: 2013-12-17 - Przetarg nieograniczony
Dodano: 2013-09-06 - Przetarg nieograniczony
Dodano: 2012-10-31 - Przetarg nieograniczony
Dodano: 2011-11-14 - Dostawa materiałów jednorazowego dla potrzeb laboratorum - drugie postępowanie
Dodano: 2009-12-17 - Przetarg nieograniczony.
Dodano: 2009-10-16 - Przetarg nieograniczony
Dodano: 2009-07-08