Przetargi.pl
Dostawa materiałów jednorazowego użytku

"Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Gołdapska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5202543 , fax. 087 5202543 w. 319
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Gołdapska 1 1
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5202543, fax. 087 5202543 w. 319
    REGON: 51955869000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego Szpitalnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku - pakiety szt 10 - do apteki przy szpitalu Olmedica w Olecku Sp z o o w okresie 12 miesięcy od czasu podpisania umowy pakiet 1 - igły i strzykawki pakiet 2 - pozostały sprzęt jałowy pakiet 3 - rękawice jednorazowego użytku pakiet 4 - sprzęt medyczny niejałowy pakiet 5 - materiały do sterylizacji pakiet 6 - rurki intubacyjne pakiet 7 - trokary pakiet 8 - zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych - ZOP pakiet 9 - ginekologiczny pakiet 10 - system do pobierania krwi Orientacyjne ilości środków określające zapotrzebowanie na okres określony umową określa załącznik nr 4.Materiały medyczne winne posiadać niezbędne świadectwa dopuszczenia do użytkowania, świadectwa rejestracji (certyfikat CE, deklaracja zgodności dla produktu), możliwie najwyższe parametry jakościowe, winne być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, z serią i czytelnym terminem ważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia ; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art.22.ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2; 2.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 usługi maksimum 5);Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) składa oświadczenie,że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia); dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę );W celu potwierdzenia, że oferowane materiały spełniają wymagania SIWZ Wykonawca składa oświadczenie, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu potwierdzające kl. IIa reg.7 zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r ( Dz. U.Nr. 93 poz. 896) oraz ulotki informacyjne i karty katalogowe zawierające wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów i mogą być one udostępnione Zamawiającemu na każde żądanie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być przedstawione wraz z tłumaczeniem na język polski. Pozostałe wymagane dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru - OFERTA, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr. 4 c) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niej zastrzeżeń, d) oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty upływu ostatecznego terminu składania ofert, e) oświadczenie, że zapoznał się z warunkami umowy na udzielenie zamówienia, załączonymi do niniejszej specyfikacji i akceptuje je bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olmedica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach