Przetargi.pl
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z nadrukiem . Postępowanie KZ-371/POKL-018/5/12

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
  • Data zamieszczenia: 2012-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 4/8 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
    REGON: 00000149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z nadrukiem . Postępowanie KZ-371/POKL-018/5/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych z nadrukiem promującym POKL i EFS na potrzeby targów oraz spotkań panelowych z pracodawcami. Zamówienie obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów o następujących parametrach: I. Długopis - metalowy z elementami chromowanymi w maksymalnie 4 kolorach (wersje kolorystyczne oraz ich ilość do uzgodnienia z Zamawiającym) wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu ze zintegrowanym uchwytem. Uchwyt oraz końcówka chromowane, grubość linii pisma max 0,5 mm, długopis nie krótszy niż 130 mm i nie dłuższy niż 150 mm, grubość bez uchwytu max 11 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego, nadruk z jednej strony, obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, kolorystyka nadruku 1+0 - projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość - 400 sztuk II. Notatnik - format A4, objętość 50 kartek czystych + nadruk logotypów według projektu Zamawiającego, gramatura kartek min. 80g/m2, kolorystyka 4+0 CMYK, klejone na krótszym boku, wzmocnione tekturką z tyłu. Każda kartka notatnika powinna zawierać logotypy: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo AJD oraz Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny (góra strony) oraz dane teleadresowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, Biura Projektu, logo Projektu oraz informację o współfinansowaniu Projektu przez Unię Europejską (dół strony). Ilość - 400 sztuk. III. Podkładka konferencyjna z klipem - sztywna podkładka do pisania A4 ze sprężystym mechanizmem zaciskowym służącym do przytrzymywania papieru, wykonana z obustronnie kolorowanego PCV, kolor niebieski lub inny zaakceptowany przez Zamawiającego, zawierająca nadruk z jednej strony obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, kolorystyka nadruku 1+0 - projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego, klip zamocowany na krótszym boku. Wymiary: 230x316x12 mm Ilość - 400 sztuk. Logotypy na produktach: logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 oraz flaga UE z podpisem Unia Europejska i Europejski Fundusz Społeczny powinny być wykonane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nadruki na długopisach oraz podkładce konferencyjnej i notatniku - szczegółowy opis w SIWZ Zamówienie realizowane jest na potrzeby uczestników projektu pn.Wykorzystaj szansę - zajęcia wyrównawcze, kursy, szkolenia i staże kluczem do sukcesu na rynku pracy,współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje sę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach