Biuro Rzecznika Praw Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 00-656 Warszawa, ul. Śniadeckich 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6965545 , fax. 022 6296079
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
ul. Śniadeckich 10 10
00-656 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6965545, fax. 022 6296079
REGON: 01638763000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brpd.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Rzecznika Praw Dziecka i Dziecięcego Telefonu Zaufania RPD - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Biura Rzecznika Praw Dziecka 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie przedmiotu zamówienia; - naniesienie projektów graficznych, logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjno-informacyjnych (na podstawie warunków SIWZ) 3. Oferowane materiały muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby w ofercie wykonawcy dostarczyli zamawiającemu wizualizacje każdego produktu w wersji elektronicznej oraz egzemplarze sygnalne materiałów bez naniesionych, logo i nadruków - po 1 sztuce prototypu, w celu sprawdzenia jakości produktu. 5. Wszystkie zaoferowane towary muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). 6. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta / Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 7. Materiały będą dostarczane partiami na wezwanie Zamawiającego. 8. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych materiałów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej 3 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 44 ustawy. Wymagane jest złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego powtórzenie treści art. 22 ust. 1 ustawy (dopuszczalne jest pominięcie pkt 1 z ust. 1 art. 22 ustawy) lub zawierać odesłanie do treści art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;3. wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 4 do SIWZ; ) 4. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wizualizacja każdego rodzaju produktu w wersji elektronicznej i po jednym egzemplarzu sygnalnym z każdego rodzaju przedmiotu dostawy bez logo i nadruków Jeżeli ofertę będzie podpisywać osoba, której umocowanie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z odpisu z KRS lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brpd.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie materiałów promocyjnych z logo/napisem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Europejskiego Tygodnia Sportu, Logo Unii Europejskiej oraz Programu Erasmus+
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych Powiatu Legionowskiego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-15 - Dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych dla Biura i Oddziałów PFRON
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2016-07-04 - Produkcja i dostawa edukacyjnej gry planszowej Krajoznanie.
Dodano: 2016-06-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę gadżetów promocyjnych.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów i artykułów promocyjnych dla 42 BLSz oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2016-06-15 - Dostarczenie materiałów promocyjnych z logo/napisem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Europejskiego Tygodnia Sportu, Logo Unii Europejskiej oraz Programu Erasmus+, numer zamówienia 6/2016
Dodano: 2016-06-03 - Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych na potrzeby realizacji Projektu Zapobiegania zakażeniom HCV
Dodano: 2016-05-25