Przetargi.pl
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do projektu Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka, w latach: 2010, 2011, 2012.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do projektu Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka, w latach: 2010, 2011, 2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do siedziby Zamawiającego artykułów promujących wspólny dla UŚ i AE projekt Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka (CINiBA),
    realizowane w ramach Projektu wynikającego z umowy nr UDA-RPSL.06.01.00-00-001/08-00 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013, Priorytet nr VI Zrównoważony rozwój miast, Działanie 6.1. Wzmacnianie regionalnych ośrodków wzrostu (za wyjątkiem działania 1.2.Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP; Poddziałania 3.1.1. Infrastruktura zaplecza turystycznego/przedsiębiorstwa; Poddziałania 3.2.1 Infrastruktura okołoturystyczna/przedsiębiorstwa). Projekt jest również współfinansowany z budżetu samorządu Województwa Śląskiego, Miasta Katowice, Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
    Część A:
    ulotki, foldery, broszury, zakładki magnetyczne, teczki ofertowe, papier firmowy, wizytówki, notesy, plakaty, kalendarze, roll-up, płyty CD-Rom i DVD.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 2A do SIWZ
    Część B:
    - Teczka konferencyjna - 10 sztuk,
    - Pilot do prezentacji ze wskaźnikiem laserowym - 10 sztuk,
    - Pióro wieczne + etui - 30 sztuk,
    - Smycz reklamowa na metalowym łańcuszku pakowana w kartonik - 50 sztuk,
    - Pendrive 2GB - 100 sztuk,
    - Klip na notatki - 1000 sztuk,
    - Etui na identyfikator - 1000 sztuk,
    - Parasol duży z drewnianą rączką - 300 sztuk,
    - Długopis ekologiczny - 3000 sztuk,
    - Przyciskany długopis aluminiowy - 500 sztuk,
    - Torba papierowa - 500 sztuk,
    - Okrągły zaostrzony ołówek drewniany HB - 2000 sztuk,
    - Torba ekologiczna bawełniana z długimi uchwytami - 500 sztuk,
    - Kubek ceramiczny - 400 sztuk,
    - T-shirt bawełniany - 300 sztuk,
    - Smycz reklamowa - 2000 sztuk,
    - Drewniane jojo - 100 sztuk,
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 2A do SIWZ
    Część C:
    - Bawełniany woreczek ekologiczny - 300 sztuk,
    - Układanka puzzle - 600 sztuk,
    - Łamigłówka typu Happy Cube - 500 sztuk,
    - Gra zręcznościowa Labirynt - 300 sztuk,
    - Badziki, buttony, plakietki - 1000 sztuk,
    - Długopis reklamowy banner-pen - 1000 sztuk,
    - tablica pamiątkowa o wymiarach 200 x 250 cm
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 2A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla części A: 481,00 PLN (słownie: czterysta osiemdziesiąt jeden złotych 00/100)
    . Dla części B: 409,00 PLN (słownie: czterysta dziewięć złotych 00/100).
    Dla części C: 248,00 PLN (słownie: dwieście czterdzieści osiem złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz. II ust.3 SIWZ.
    3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    4. wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego postępowania wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
    Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom objętym niniejszym zamówieniem Zamawiający rozumie:
    4.1. dla części A - co najmniej dwie dostawy, z których każda wykonana była dla jednego Zleceniodawcy oraz polegała na: druku materiałów promocyjnych techniką druku offsetowego, z zastosowaniem uszlachetnień lakierem UV i/lub folią o wartości co najmniej 30 000,00 PLN (z VAT) każda;
    4.2. dla części B - co najmniej dwie dostawy, z których każda wykonana była dla jednego Zleceniodawcy oraz polegała jednocześnie na wykonaniu nadruków, wytłoczeń i grawerów na materiałach: papierowych, z tworzyw sztucznych, drewnianych i metalowych o wartości co najmniej 25.000,00 PLN (z VAT) każda;
    4.3. dla części C - co najmniej dwie dostawy, z których każda wykonana była dla jednego Zleceniodawcy oraz polegała jednocześnie na wykonaniu nadruków, wytłoczeń i grawerów na materiałach: papierowych, z tworzyw sztucznych, drewnianych i metalowych o wartości co najmniej 15.000,00 PLN (z VAT) każda;
    UWAGA !!! W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część B i C, Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt. 4 za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch dostaw, o których mowa w pkt. 4.2 (jak dla części B)
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunek wymieniony w punkcie 4 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć niżej wymienione dokumenty:
    5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1B do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie, jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nieodzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 6, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami).
    7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikami nr 1C i/lub 1D i/lub 1E (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
    Dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.

    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
    8. Oświadczenie, że wszystkie materiały będą nowe, bez uszkodzeń, i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i nie wydzielają przykrego zapachu (wystarczającym będzie podpisanie formularza oferty- załącznik nr 1A do SIWZ).
    Ocena spełnienia powyższego wymogu zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie formularza oferty.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach