Przetargi.pl
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20092 Lublin, ul. Obywatelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 635 300 , fax. 814 635 305
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Obywatelska 4
    20092 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 635 300, fax. 814 635 305
    REGON: 43012391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wuplublin.praca.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych przeznaczonych do dystrybucji podczas konferencji, seminariów, spotkań informacyjno-promocyjnych i innych działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez wydziały merytoryczne Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie Zadanie 1: 1. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem Liczba: 200 szt. 2. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem Liczba: 200 szt. 3. Torba bawełniana na zakupy Liczba: 300 szt. 4. Metalowy długopis Liczba: 6000 szt. 5. Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w tekturowym pudełku Liczba: 100 szt. 6. Zakreślacz jednokolorowy Liczba: 1000 szt. 7. Zestaw karteczek samoprzylepnych Liczba:100 szt. 8. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. „touch pen”) Liczba: 2500 szt. 9. Wizytkownik formatu A4 Liczba: 100 szt. 10. Kubek ceramiczny Liczba:100 szt. 11. Bidon na wodę z pojemnikiem na owoce Liczba:100 szt. 12. Power bank 5000 mAh Liczba: 100 szt. 13. Pendrive metalowy 64 GB - pakowany pojedynczo w tekturowe pudełko Liczba: 100 szt. 14. Parasol Liczba: 200 szt. 15. Słuchawki Liczba: 200 szt. Zadanie 2: 1. Lampka LED wykonana z elastycznego silikonu z możliwością dowolnego wyginania Liczba: 200 sztuk; 2. Uchwyt do ładowania telefonu Liczba: 1200 sztuk 3. Cienki długopis plastikowy touch point Liczba: 1200 sztuk 4. Power bank metalowy Liczba: 200 sztuk 5. Zawieszka odblaskowa miękka Liczba: 1200 sztuk 6. Kubek w pudełku z okienkiem Liczba: 200 sztuk. Zadanie 3: 1. Przenośny bank energii (Powerbank) Ilość: 70 szt. 2. Opaski odblaskowe Ilość: 500 szt. 3. Długopis metalowy Ilość: 300 szt. 4. Zakładka magnetyczna do książki Ilość: 500 szt. 5. Pendrive USB i USB micro, (zarówno do komputera, jak i do smartfona oraz tableta) Ilość: 120 szt. 6. Lampka USB Ilość: 350 szt. Zadanie 4: 1. Zakładka magnetyczna z nadrukiem Ilość: 500 sztuk, 2. Zakładka z karteczkami ilość: 500 sztuk, 3. Opaska odblaskowa Ilość: 1000 szt., 4. Torba konferencyjna ilość: 200 sztuk, 5. Torba składana z pokrowcem ilość: 200 sztuk, 6. Notatnik z długopisem ilość: 500 sztuk, 7. Notesy z nadrukiem ilość: 500 sztuk, 8. Notes magnetyczny ilość: 500 sztuk, 9. Zestaw 6 kredek z notatnikiem eko ilość: 500 sztuk, 10. Ekologiczny zestaw składający się z drewnianego ołówka, temperówki i gumki ilość: 500 sztuk, 11. Zestaw 3 zakreślaczy woskowo – żelowe ilość: 200 sztuk, 12. Długopis metalowy ilość: 1000 sztuk, 13. PenDrive ilość: 300 sztuk, 14. Długopis – touch writer ilość: 500 sztuk, 15. Zestaw, pióro kulkowe i długopis ilość: 200 sztuk, Zadanie 5: 1. Długopis - 500 sztuk, 2. Ołówek automatyczny – 500 sztuk, 3. Teczka zapinana na rzep – 160 sztuk, 4. Blok w kratkę – 400 sztuk, 5. Torba na materiały – 400 sztuk. 6. PenDrive – 160 sztuk. Zadanie 6: 1. Zestaw karteczek w etui Liczba: 30 szt. 2. Pendrive silikonowy 8 GB Liczba: 30 szt. 3. Filiżanka ceramiczna ze spodkiem Liczba: 30 szt. Zadanie 7: 1. Zestaw karteczek w etui Liczba: 15 szt. 2. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem Liczba: 100 szt. 3. Pendrive silikonowy 8 GB Liczba: 40 szt. 4. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. „touch pen”) Liczba: 150 szt. 5. Filiżanka ze spodkiem ceramiczna Liczba: 30 szt. Zadanie 8: 1. Zestaw karteczek w etui Liczba: 30 szt. 2. Pendrive silikonowy 8 GB Liczba: 70 szt. 3. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. „touch pen”) Liczba: 100 szt. Część 2: Opracowanie projektu graficznego, wykonanie i dostawa ścianki łukowej z kontenerem i mównicy dla Wydziału Realizacji PO WER Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie 1. Ścianka łukowa wraz z kontenerem. 2. Mównica
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 7 i nr 8 do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych części. 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-5 niniejszej SIWZ 3) W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym przedmiocie zamówienia Wykonawca winien załączyć do oferty „próbki” materiałów promocyjno-informacyjnych w zakresie części 1 zadanie 1: 1. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem. 2. Notatnik z zakładką i gumowym paskiem. 3. Torba bawełniana na zakupy. 4. Metalowy długopis. 5. Zestaw piśmienniczy: pióro+długopis w tekturowym pudełku. 6. Zakreślacz jednokolorowy. 7. Zestaw karteczek samoprzylepnych. 8. Cienki długopis z gumową końcówką do obsługi ekranów dotykowych w smartfonach i tabletach (tzw. „touch pen”). 9. Wizytkownik formatu A4. 10. Kubek ceramiczny. 11. Bidon na wodę z pojemnikiem na owoce. 12. Power bank 5000 mAh. 13. Pendrive metalowy 64 GB - pakowany pojedynczo w tekturowe pudełko. 14. Parasol. 15. Słuchawki. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty po jednym z prototypów materiałów informacyjno-promocyjnych odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia. Na materiałach reklamowych mogą znajdować się przykładowe nadruki firmowe (niekoniecznie z oznakowaniem wymaganym przez Zamawiającego). Jeżeli opis przedmiotu zamówienia zawiera zapis o wariantach kolorystycznych, wystarczy że Wykonawca przedstawi jeden wariant kolorystyczny dla każdego przedmiotu (komponentu). 4) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). 5) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). UWAGA pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach