Przetargi.pl
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. Rozbudowa systemu detekcji na terenie miasta Gliwice wraz z modernizacją wybranych sygnalizacji świetlnych.

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
  • Data zamieszczenia: 2013-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Płowiecka 31 31
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. Rozbudowa systemu detekcji na terenie miasta Gliwice wraz z modernizacją wybranych sygnalizacji świetlnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych - zgodnie z wytycznymi promocji projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, dla potrzeb realizacji projektu pn. Rozbudowa systemu detekcji na terenie miasta Gliwice wraz z modernizacją wybranych sygnalizacji świetlnych realizowanego w ramach działania 8.3. Rozwój Inteligentnych Systemów Transportowych Priorytetu VIII. Bezpieczeństwo Transportu i Krajowe Sieci Transportowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 zgodnie z poniższym wykazem: 1)folder 600 szt. 2)notatnik filcowy z długopisem 500 kpl 3)tablice pamiątkowe 4 szt. 4)tabliczki informacyjne 120 szt. 5)zdjęcia 15 szt. 6)film 1 szt. 7)notatnik A4 z okładką 500 szt. 8)taśma 5m 100 szt. 9)usb8gb 150 szt. 10)usb16gb 150 szt. 11)podkładka z klipsem 200 szt. 12)smycze 600 szt. 13)odblaski 3000 szt 14)cukierki 50 kg 15)naklejki 500 szt. 16)kubek 200 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach