Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Szponara 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2782824 , fax. 012 2782824
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego
ul. Szponara 20 20
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 012 2782824, fax. 012 2782824
REGON: 35067468700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.wieliczka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów i wyrobów stomatologicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów stomatologicznych a szczegółowy wykaz zawarto w załączniku do SIWZ. 1.Oferowane przez Wykonawcę materiały i wyroby stomatologiczne powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Polski lub Unii Europejskiej na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych, jeżeli przepisy tego wymagają. 2.Oznaczenie na materiały i wyroby typu- oznacza, że dostarczone materiały i wyroby stomatologiczne nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 . W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Spełnia/Nie spełnia 2).Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnia/Nie spełnia 3).Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnia/Nie spełnia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 5.Oświadczenie z art. 22 i 24. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa instrumentów i materiałów endodontycznych oraz akcesoriów stomatologicznych dla SP ZOZ Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie Znak: DZP-271-260/16
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych dla SP ZOZ Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie. Znak: DZP-271-222/15
Dodano: 2015-05-06 - Dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych dla SP ZOZ Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie. Nr sprawy: DZP-271-128/15
Dodano: 2015-04-20 - naczynia z miazgi papierowej 1 x użytku do maceratora
Dodano: 2015-04-07 - Dostawa instrumentów, materiałów i wyrobów stomatologicznych
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa instrumentów, materiałów i wyrobów stomatologicznych
Dodano: 2014-02-26 - dostawa egzoftalmometru oraz narzędzi do chirurgii stomatologicznej - według 2 pakietów,
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa instrumentów, materiałów i wyrobów stomatologicznych
Dodano: 2012-07-24 - Dostawa instrumentów, materiałów i wyrobów stomatologicznych.
Dodano: 2010-07-02