Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW I WYROBÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ SANITARNYCH

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW I WYROBÓW ELEKTRYCZNYCH ORAZ SANITARNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyrobów elektrycznych oraz sanitarnych według asortymentu i ilości podanych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 1. Dostarczone materiały elektryczne muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wszystkie materiały-wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy dostarczenia wraz z dostawą wszelkich gwarancji producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności. Wszystkie dokumenty wymienione w Załączniku nr 2,7 do SIWZ po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu Sekcji Sprzętu Infrastruktury lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z zestawienia cenowego (Załącznik nr 7 do SIWZ). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 4. Materiały elektryczne i sanitarne, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu i na własny koszt, zgodnie z informacjami zawartymi w zestawieniu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 5. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu Sekcji Sprzętu Infrastruktury , 11-501 Giżycko, ul. Moniuszki 7, od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7.30 ÷ 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić pana Roberta Kur telefonicznie lub faksem tel. (87)4294987, kom. 727013842, fax. (87) 44294777, na min. 48 godz. przed dostawą towaru. W powiadomieniu należy zaznaczyć, które pozycje z zestawienia cenowego (i w jakiej ilości) zostaną dostarczone do Zamawiającego. 6. Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z arkusza ofertowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 i nr 2 ).Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynu. 7. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. 8. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. 9. Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione w innym języku będą honorowane, jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski - to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 10. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 6, (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 11. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego na dokumencie typu WZ. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. 12. Produkty zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach niebezpiecznych z dnia 25.02.2011 r. (Dz. U. Nr 63 poz. 322 z późniejszymi zmianami) muszą posiadać Kartę charakterystyki preparatu chemicznego, Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub Kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej. UWAGI - Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować produktu równoważnego, który nie został zaakceptowany przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. - W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów artykułów, asortymentu określonego w załączniku nr 2,7, do siwz należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; Zaoferowane przez Wykonawcę artykuły, asortyment winny posiadać właściwości, cechy i parametry nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. - Zamawiający za równoważne rozumie fakt, iż oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, - W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego. - W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły: a. są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub b. nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w Załączniku Nr 2 do siwz lub c. dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. - Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. c. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z póź. zm) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych w jednostce wojskowej w czasie dostarczania towaru do Odbiorcy. W związku z powyższym obowiązkiem wybranego Wykonawcy, będzie dostarczenie, przed rozpoczęciem wykonywania dostaw, do Pełnomocnika Dowódcy JW. Nr 4222, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających dostawy. - W przypadku uwzględnienia na fakturach kosztu gospodarowania odpadami Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i utylizacji zgodnie z Ustawą o odpadach tych pozycji, których dotyczy faktura. Wykonawca odbierze od Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem ze wskazanego magazynu w przeciągu 21 dni od pisemnego powiadomienia, zużyte źródła światła zgodnie z rodzajem i ilością wyszczególnioną w Załączniku nr 2 do SIWZ w terminie 24 miesięcy od daty dostawy bez względu na markę i producenta wyrobu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 313000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl. http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną