Centrum Kształcenia Praktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Mikołowska 44 A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 222 69 19 , fax. (032) 222 69 19
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego
ul. Mikołowska 44 A 44 A
41-400 Mysłowice, woj. śląskie
tel. (032) 222 69 19, fax. (032) 222 69 19
REGON: 27689119500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa materiałów i urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia kursów spawania dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Mysłowicach w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: WYKWALIFIKOWANI SPAWACZE SZANSĄ DLA ŚLĄSKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i urządzeń potrzebnych do przeprowadzenia kursów spawania dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Mysłowicach w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: WYKWALIFIKOWANI SPAWACZE SZANSĄ DLA ŚLĄSKA 2.Określone w SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych. Za towar równoważny Zamawiający uważa towar o parametrach jakościowych takich samych lub lepszych, niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w formie pisemnej, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego . Dostawa materiałów i urządzeń ma nastąpić do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego w Mysłowicach, ul. Mikołowska 44 a Wykaz materiałów i urządzeń w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 PZP i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2 Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wymagane warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia. 3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy PZP)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 1.2 Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawa zamówień publicznych lub pisemne zobowiązanie podmiotów posiadających wiedzę i doświadczenie /potencjał techniczny/ osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia z wy korzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 1.3 Oświadczenie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 ustawy PZP (Załącznik nr 3) 1.4 Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 4 2 W celu potwierdzenia warunków określonych w dziale 5 SIWZ do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. /Odpis albo zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego ( np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby. 2.2 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckpmyslowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część I: Dostawa odzieży roboczej oraz obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok. Część II: Dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Bytomiu KWK Centrum na 2016 rok.
Dodano: 2016-04-07 - Część I: Dostawa odzieży roboczej oraz obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok. Część II: Dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok.
Dodano: 2016-04-07 - Zakup i dostawa odzieży roboczej do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie.
Dodano: 2015-10-09 - Zakup i dostawa odzieży roboczej do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2015-09-30 - Wybór dostawcy zaopatrującego pracowników WSO-SOL w odzież, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników Megrez Sp. z o.o
Dodano: 2015-06-24 - Wybór dostawcy, który będzie zaopatrywał pracowników GTL S.A. w odzież, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej w okresie 24 miesięcy od dnia zwarcia umowy
Dodano: 2015-06-24 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zakładu CZOK na 2016r.
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa odzieży roboczej
Dodano: 2015-03-31