Gmina Rybczewice ogłasza przetarg
- Adres: 21-065 Rybczewice, Rybczewice Drugie 119
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 58 44 460 , fax. 081 58 44 474
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rybczewice
Rybczewice Drugie 119 119
21-065 Rybczewice, woj. lubelskie
tel. 081 58 44 460, fax. 081 58 44 474
REGON: 43102000300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybczewice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Zespołu Promocji w 2013 r. w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - III części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Zespołu Promocji w 2013 r. w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim - III części.2. Zakres zamówienia obejmuje: część I - sukcesywne dostarczanie do Zamawiającego zamawianych partii materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ, część II - dostawa tonerów wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ, część III - dostawa i wykonanie teczek A4 (100 sztuk), bloczków A4 (100 sztuk), A5 (100 sztuk), wizytówek (250 sztuk), tabliczek informacyjnych - 10 sztuk, a także ich druk, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1c do SIWZ. 3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia według niżej podanego podziału: 1)część I - sukcesywne dostawy materiałów biurowych, 2)część II - dostawa tonerów, 3) część III - dostawa i wykonanie teczek, bloczków, wizytówek i tabliczek. 4.Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie. 5.Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 6.Zamawiający informuje, że ilości podane w załączniku 1a do SIWZ mają charakter orientacyjny. 7.Faktycznie zamawiane ilości materiałów dla części I będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 8.Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów biurowych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych.
Dodano: 2016-03-22 - dostawa papierów do urządzeń biurowych, pieczątek oraz artykułów papierniczo - biurowych
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Dodano: 2016-02-03 - dostawy artykułów biurowych i akcesoriów komputerowych dla IUNG-PIB w Puławach
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa artykułów biurowych dla Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Rzeszowie oraz podległych jednostek terenowych
Dodano: 2015-09-23