Przetargi.pl
Dostawa materiałów i urządzeń biurowych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów i urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Toner do drukarek laserowych/faksów Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Papier do drukowania Nazewnictwo wg CPV: Niszczarki Nazewnictwo wg CPV: Długopisy kulkowe Nazewnictwo wg CPV: Okładki przeźroczyste Nazewnictwo wg CPV: Skoroszyty kołowe Nazewnictwo wg CPV: Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Nazewnictwo wg CPV: Papier kserograficzny Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych materiałów i urządzeń biurowych: A. 1. Tonery do drukarek laserowych / faksów: a. Kaseta z czarnym tonerem do drukarki HP LaserJet 2300d Q2610A (Q2610A) - 1 szt. Opis: Kaseta zapewni niezmiennie doskonałą jakość druku, bardzo ostry czarny tekst, płynne przejścia w skali szarości oraz oddanie najdrobniejszych szczegółów w grafice i zdjęciach oraz bezproblemową instalację i obsługę. Kaseta pozwoli na inteligentną technologię druku umożliwiającą kontrolę i dostęp do informacji o stanie materiałów eksploatacyjnych poprzez panel sterowania drukarki lub przeglądarkę internetową, niezawodne działanie, minimalny czas przestoju drukarki i rzadkie interwencje ze strony użytkownika. Średnia wydajność wkładów (w czerni) 6000 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 b. Kasety z czarnym tonerem do drukarki HP LaserJet 1220 C7115A (C7115A) - 2 szt. Opis: Kaseta zapewni bardzo ostry czarny tekst oraz płynne przejścia w skali szarości i półtonach, bardzo dobrą jakość druku i niezawodność przy każdym drukowaniu oraz łatwość użycia, zapewniając ekonomiczne i bezproblemowe drukowanie. Średnia wydajność wkładów (w czerni) 2500 standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752 c. Kasety z czarnym tonerem do drukarki OKI c830 - 2 szt. Opis: Kaseta zapewni bardzo ostry czarny tekst oraz płynne przejścia w skali szarości i półtonach, bardzo dobrą jakość druku i niezawodność przy każdym drukowaniu oraz łatwość użycia, zapewniając ekonomiczne i bezproblemowe drukowanie. Średnia wydajność 8000 stron A4. A. 2. Papier do drukowania - papier biały, format A4, o grubości 80 g/m2 - 50 ryz Wyżej wymienione elementy dostawy (pkt III.1. A.1. i A.2. SIWZ) objęte są dofinansowaniem w ramach projektu IBI-NET: Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Region Morza Bałtyckiego 2007-2013 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego i Europejski Instrument Sąsiedztwa i Partnerstwa). B. 1. Niszczarka do papieru, zszywek, płyt CD/DVD - 1 szt. Opis danych technicznych: Typ: przybiurkowa; niszczy zszywki, płyty CD/DVD, papier; min. ilość niszczonych kartek: 7 szt.; min. pojemność kosza 20 l; automatyczny stop/start - tak; automatyczne wyłączenie po zdjęciu głowicy - tak; zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem - tak; rewers - tak; waga max do 5 kg; gwarancja - 12 miesięcy B. 2. Tonery do drukarki HP Color LaserJet 2605 dn - 3 komplety (1 komplet czarny i trzy kolory) Wyżej wymienione elementy dostawy (pkt III.1. B.1. i B.2. SIWZ) objęte są dofinansowaniem w ramach projektu Nauczyciel w szkole przyszłości, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (Europejski Fundusz Społeczny). C. 1. Długopisy kulkowe a. długopisy kulkowe, wkład niebieski - 400 szt. b. długopisy kulkowe, wkład czerwony - 20 szt. C. 2. okładki przezroczyste tzw. koszulki, format A4 - 400 szt. C. 3. skoroszyty kołowe z europerforacją kolor czerwony - 360 szt. C. 4. segregatory średnie, format A4, kolor czerwony - 30 szt. C. 5. papier ksero, kolor biały - 75 ryz Wyżej wymienione elementy dostawy (pkt III.1. C.1., C.2., C.3., C.4. i C.5. SIWZ) objęte są dofinansowaniem w ramach projektu Eksperyment edukacją przyszłości - innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 (Europejski Fundusz Społeczny). Miejsce dostawy: a) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Elbląg, pokój 110 - dot. dostawy dla celów projektów IBI-NET - Międzynarodowa Sieć Inkubatorów Biznesu i Nauczyciel w szkole przyszłości b) w Experimentarium Elbląskim, ul. Grunwaldzka 135, Elbląg - dot. dostawy dla celów projektu Eksperyment edukacją przyszłości - innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych 2. Dostarczany przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na niszczarkę. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach