Przetargi.pl
Dostawa materiałów i sprzętu biurowego do obsługi realizowanego Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rzgw.gov.pl; http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów i sprzętu biurowego do obsługi realizowanego Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów i sprzętu biurowego do obsługi realizowanego Projektu pn. Modernizacja zbiornika wodnego Nysa w zakresie bezpieczeństwa przeciwpowodziowego - etap I w szczególności: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i sprzętu biurowego do obsługi projektu realizowanego projektu. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w załącznikach: a) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA b) OFERTA CENOWA 3. Wykonawca będzie dostarczał zamówione produkty na własny koszt do RZGW we Wrocławiu JRP Nysa w Opolu ul. Odrowążów 2 sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. 4. Za czas realizacji niniejszej umowy przyjmuje się okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2015 r., w którym Zamawiający sukcesywnie będzie dokonywał zakupów. 5. Zamawiający każdorazowo poprzedzi zakup telefonicznym lub pisemnym zamówieniem, w którym dokładnie wskaże asortyment i ilości zamówionych produktów. Zamawiane produkty, w ilościach i asortymencie wskazane w tym zamówieniu, Wykonawca będzie dostarczał w terminie do trzech dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. 6. Dostarczone produktu muszą być nowe, nienoszące znamion użytkowania. Zamawiający wymaga, aby tusze i tonery były wolne od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowe, nieregenerowane, nie noszące znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddane procesowi ponownego napełnienia bądź wymiany jakichkolwiek elementów i części, zamknięte w szczelnych foliach i nowych opakowaniach kartonowych; jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będą zainstalowane: Tusze i tonery muszą: - być zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, termin ważności, wydajność wg norm ISO, zawierać widoczne logo producenta; - posiadać gwarancję (minimum 24 miesiące liczoną od daty dostawy dla niżej wymienionych pozycji z opisu przedmiotu zamówienia: poz. nr 4, poz. nr 5, poz. nr 6, poz. nr 7, poz. nr 8, poz. nr 9, poz. nr 10, poz. nr 11) ich producenta obejmującą bezpłatną naprawę lub wymianę urządzenia na nowe w przypadku, gdy autoryzowany serwis urządzenia wyda ekspertyzę informującą, iż bezpośrednią przyczyną uszkodzenia było zastosowanie dostarczonych tuszów lub tonerów; - być objęte gwarancją prawidłowego działania (minimum 24 miesiące liczoną od daty dostawy dla niżej wymienionych pozycji z opisu przedmiotu zamówienia: poz. nr 4, poz. nr 5, poz. nr 6, poz. nr 7, poz. nr 8, poz. nr 9, poz. nr 10, poz. nr 11,) lub do całkowitego wyczerpania materiału barwiącego - być objęte gwarancją prawidłowego działania (minimum 24 miesiące liczoną od daty dostawy dla niżej wymienionych pozycji z opisu przedmiotu zamówienia: poz. nr 15, poz. nr 16, poz. nr 44, poz. nr 45, poz. nr 46, poz. nr 47, poz. nr 48, poz. nr 83). Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera: zał. nr 03 - Oferta cenowa i zał. nr 04 - Opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do SIWZ Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 24 m-ce licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA (Gwarancja winna być podana w pełnych miesiącach min. 24 miesiące, max. 48 miesięcy).
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl ; http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach