Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
- Data zamieszczenia: 2020-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ul. Wilczy Dół 5
02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226554000, fax. +48226433997
REGON: 01531459200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów i części zamiennych do systemu MAV. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa materiałów i części zamiennych do systemu MAV. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32510000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) formularz cenowy (załacznik nr 2a do SIWP) 2) wypełnione oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP) 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4) dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art. 24 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa usługa wymiany 310 szt. wodomierzy wraz z zdalnym odczytem ich wskazań w latach 2024-2028
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa systemu tłumaczeń symultanicznych dla Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2023-08-03 - Kompleksowa usługa wymiany i zdalnego odczytu 310 szt. wodomierzy na terenie Podkowy Leśnej w latach 2023-2027
Dodano: 2023-06-19 - Kompleksowa usługa zdalnego odczytu wodomierzy na terenie Podkowy Leśnej w latach 2023-2027
Dodano: 2023-03-15 - Zakup systemu sieci WiFi.
Dodano: 2022-07-21