Przetargi.pl
Dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych dla 5 WOG - u, Nr 7 12 N

Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
    REGON: 06027283200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych dla 5 WOG - u, Nr 7 12 N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów i akcesoriów elektrycznych dla 5 WOG u, Nr 7 12 N. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony poniżej oraz w załączniku nr 1do siwz tj. formularzu ofertowym. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące grupy: grupa nr I WAK (formularz cenowy zał. Nr 1 do siwz); grupa nr II WAK (formularz cenowy zał. Nr 1 do siwz); grupa nr III WAK (formularz cenowy zał. Nr 1 do siwz); grupa nr IV SZKOLENIÓWKA - (formularz cenowy zał. Nr 1 do siwz); grupa nr V NOSP (formularz cenowy zał. Nr 1 do siwz); grupa nr VI ZLT (formularz cenowy zał. Nr 1 do siwz); grupa nr VII ZLT (formularz cenowy zał. Nr 1 do siwz); 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, wyłącznie w dni robocze. Zamawiający zastrzega, iż przy dostawie artykułów z grup: I, II, oraz III konieczna jest obecność przedstawiciela wykonawcy. 4. Wykonawca przy dostawie materiałów elektrycznych oraz akcesoriów musi dostarczyć: grupa I - karty charakterystyki artykułu oraz stosowne atesty jeśli dany artykuł powinien takie posiadać; grupy II i III deklaracje zgodności na wszystkie materiały oraz certyfikaty (na te materiały, które je posiadają. 5. Odbiór dostawy będzie dokonywany przez osoby upoważnione przez Zamawiającego materiały z grup I, II i III odbiór w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Z czynności odbioru dostawy zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez obie strony, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. Odbiór dostawy, przy udziale przedstawiciela firmy dostarczającej artykuły będzie polegać na sprawdzeniu zgodności rodzajów, ilości i cech poszczególnych artykułów z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy. 6. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i oryginalne, zgodne z Polskimi Normami. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. 7. Dostarczone materiały i akcesoria elektryczne muszą posiadać wszystkie parametry i właściwości gwarantowane przez producenta produktu oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu ofertowym. 8.Wykonawca zobowiązuje się udzielić na dostarczone artykuły gwarancji jakości na okres: grupa I minimum 24 miesięcy; grupy II i III minimum12 miesięcy; grupa IV minimum 24 miesięcy; grupa V minimum 24 miesięcy na pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym; grupa VI minimum 24 miesięcy na pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym; grupa VII minimum 24 miesięcy na pozycje wyszczególnione w formularzu ofertowym; 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą sprzętu karty gwarancyjne. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynów znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie, na własny koszt i niebezpieczeństwo. 11. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1300, po uprzednim kontakcie telefonicznym. Wykonawca powiadomi zamawiającego o planowanym terminie dostawy telefonicznie z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 12. Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych. Zakup środka trwałego musi być ujęty jako zadanie zlecone w ramach Planu modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych. Dlatego na podstawie art. 16 d ust. 1 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych j. t. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm. cena jednostkowa poszczególnych pozycji nie może przekroczyć 3.500,00 zł brutto. Oferty zawierające ceny jednostkowe brutto powyżej 3.500,00 zł zostaną odrzucone. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy. Wykonawca odpowiada za działanie podwykonawcy jak za swoje własne. 14. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 15. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach