Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Sienkiewicza
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 425 45 00 , fax. 87 735 20 20; 423 21 50
- Data zamieszczenia: 2019-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Piszu
ul. Sienkiewicza 2
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 425 45 00, fax. 87 735 20 20; 423 21 50
REGON: 79031696100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów i akcesoriów do sterylizacji na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów i akcesoriów do sterylizacji” na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu, zwanego dalej „szpitalem”. 1) Szczegółowe zestawienie asortymentu, ilości i parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 2) Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania ustawy z 20 maja 2010 (tj. Dz. U z 2019 poz. 175) o wyrobach medycznych. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korygowania złożonych zamówień w trakcie realizacji dostaw. Korekta dostawy wydłuża termin dostawy. 4) Okres ważności dostarczanych preparatów nie krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. 5) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp to wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy- - załącznik nr 1 2) formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 4) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 5) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 6) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz które Wykonawca wykona własnymi siłami (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 („z otwarcia ofert”), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów i sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-03-17 - Dostawa sukcesywna sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
Dodano: 2024-02-28 - Dostawa wyrobów medycznych (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 31/2023)
Dodano: 2023-12-19 - Dostawa sukcesywna sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
Dodano: 2023-12-13 - Dostawa materiałów szewnych, klipsów i środków biomedycznych na potrzeby szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku
Dodano: 2023-11-02 - Sukcesywne dostawy materiałów i sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2023-10-26 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do apteki szpitalnej-postępowanie nr 2.
Dodano: 2023-10-25 - Sprzęt urologiczny
Dodano: 2023-09-28 - „Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku”
Dodano: 2023-09-24 - Wyroby medyczne różne /układy oddechowe, kaniule, elektrody, kołderki grzewcze i inne/
Dodano: 2023-09-19