Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48(61)2973600 , fax. +48(61)2960079
- Data zamieszczenia: 2019-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpitalna 2
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. +48(61)2973600, fax. +48(61)2960079
REGON: 00030660900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów higienicznych i staplera liniowego wraz z akcesoriami - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych i staplera liniowego wraz z akcesoriami opisanych w 24 Pakietach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach oraz część III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39520000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą: a) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. c) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. d) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: 1) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3 2) opis przedmiotu zamówienia, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. W załączonych do oferty materiałach należy zaznaczyć kolorem wszystkie wymagane w załączniku nr 2 parametry. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne certyfikaty w zakresie realizacji dostaw objętych zamówieniem oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu wskazane atesty/ certyfikaty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa fartuchów higienicznych i masek medycznych
Dodano: 2021-02-23 - Zakup i dostawa fartuchów higienicznych i masek medycznych
Dodano: 2020-11-03 - Zakup i dostawa artykułów z fliseliny
Dodano: 2020-09-28 - Dostawa materiałów higienicznych, szwów chirurgicznych, sprzętu 1x użytku, opatrunków, kotwic elastycznych i leków.
Dodano: 2020-08-27 - Zakup i dostawa ubrań z fliseliny i kompletów pościeli jednorazowego użytku
Dodano: 2018-05-28 - Zakup i dostawa artykułów z fliseliny.
Dodano: 2018-02-01 - Dostawa nakładek bawełnianych, padów, uchwytów, kijów, polimerów, środków usuwających powierzchnie akrylowe, koncentratu do mycia podłóg w gastronomii, środków do mycia i nabłyszczania w zmywarkach przemysłowych, fartuchów foliowych, kieliszków jednorazowych, myjek do ciała, wiaderek plastikowych, czajników elektrycznych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 26/17
Dodano: 2017-08-24