Przetargi.pl
Dostawa materiałów florystycznych, ogrodniczych, kwiatów i roślin do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020

Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-450 Kraków, Ułanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 617 88 88, , fax. 12 410 43 90
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
    Ułanów 9
    31-450 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 617 88 88, , fax. 12 410 43 90
    REGON: 55362100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcoo.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów florystycznych, ogrodniczych, kwiatów i roślin do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów florystycznych, ogrodniczych, kwiatów i roślin do placówek oświatowych w projektach: 1) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R) w Gminie Miejskiej Kraków”, 2) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży turystyczno-gastronomicznej (T) w Gminie Miejskiej Kraków”, 3) „Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków'', w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. 2. Szczegółowy wykaz asortymentu wchodzącego w skład dostawy oraz lokalizacje dostaw określa Załączniki nr: 4.1., 4.2., 4.3. i 4.4. do SIWZ. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień, na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem oraz wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia. Dostawa odbywać się będzie się w dniach roboczych w godzinach: 1) od 8:00 do 15:00 – dotyczy części 1,2 i 3, 2) od 8:00 do 12:00 – dotyczy części 4. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załączniku nr: 4.1., 4.2., 4.3. i 4.4. do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia: materiały florystyczne, materiały ogrodnicze i wiklina były nowe, nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych, a stanowiące przedmiot zamówienia kwiaty i rośliny były świeże i najwyższej jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo - cenowe wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (stanowiące załącznik od nr: 4.1, 4.2, 4.3 i 4.4 do SIWZ) – dla każdej z części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, 4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną