Przetargi.pl
Dostawa materiałów elewacyjnych na potrzeby remontu pawilonu penitencjarnego (zamieszkania) Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.

Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Pomorska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 833 36 79 , fax. 59 833 24 30
  • Data zamieszczenia: 2015-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA"
    ul. Pomorska 1 1
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 833 36 79, fax. 59 833 24 30
    REGON: 22115305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów elewacyjnych na potrzeby remontu pawilonu penitencjarnego (zamieszkania) Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Szczegółowy wykaz przedmiotu dostawy: L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. Płyty styropianowe niefrezowane EPS 70-040 grubość 15 cm m3 63 2. Płyty styropianowe niefrezowane EPS 70-040 grubość 2 cm m3 1 3. Narożniki aluminiowe perforowane z siatką - długość 2,5m , szerokość siatki 8x8cm szt. 156 4. Siatka z włókna szklanego elewacyjna - standardowa m2 500 5. Zaprawa klejowa do styropianu i warstwy zbrojonej Atlas Stopter K20 lub równoważne (paletowane, zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi) kg 4800 6. Kolki do styropianu z metalowym trzpieniem - dł 22 cm szt. 2000 7. Wiadro plastikowe 20L szt. 20 8. Kielnia sztukatorska nierdzewna (łopatka) 100 mm szt 15 9. Szpachla nierdzewna 80mm szt 10 10. Szpachla nierdzewna 60mm szt. 10 11. Paca nierdzewna 130x270 mm szt. 10 12. Poziomica aluminiowa 100 cm szt. 3 13. Poziomica aluminiowa 120cm szt. 3 14. Poziomica aluminiowa 200 cm szt. 2 15. Paca - tarka do szlifowania styropianu szt. 5 16. Piła ręczna płatnica 375mm szt. 3 3.3. Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały spełniały wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014 r. poz. 883) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych. 3.4. Termin dostawy Wykonawca ustali z pracownikami Zamawiającego, z dwudniowym wyprzedzeniem, z zachowaniem terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6 SIWZ. 3.5. Miejsce dostawy: teren budowy na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka. 3.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt na teren budowy i dokona wyładunku w miejscu wskazanym przez Zmawiającego. 3.7. Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z dostawą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów. 3.8. Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. 3.9. Wykonawca gwarantuje, iż dostarczony towar spełnia warunki techniczne określone przez Polskie Normy, potwierdzone przez oświadczenie producenta. 3.10. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi nie mniej niż gwarancja producenta od daty ich wydania ( odbioru ) Zamawiającemu. 3.11. Zamawiający jest uprawniony do wystąpienia z roszczeniami z tytułu gwarancji. 3.12. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę pisemnie o dostrzeżonych wadach niezwłocznie po ich wykryciu, zgodnie z przepisami prawa ze szczególnym uwzględnieniem przepisów Kodeksu cywilnego. 3.13. Wykonawca wykonuje zobowiązania wynikające z udzielonej gwarancji w ustalonym, i zaakceptowanym przez strony możliwie krótkim terminie nie dłuższym jednak niż 7 dni od daty zgłoszenia wady. 3.14. Termin płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 3.15. Zamawiający nie przyjmie faktury, jeżeli zostaną zgłoszone jakiekolwiek zastrzeżenia do przedmiotu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441115202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną