Przetargi.pl
Dostawa materiałów elektrycznych (ZP/39/2014)

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów elektrycznych (ZP/39/2014)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych; 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 7 następujących części: 1) część nr 1: asortyment I - dostawa materiałów elektrycznych dla Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1A do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 2) część nr 2: asortyment II - dostawa materiałów elektrycznych dla Sekcji Szkoleniowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1B do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 3) część nr 3: asortyment III - dostawa materiałów elektrycznych dla Służby Uzbrojenia i Elektroniki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1C do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 4) część nr 4: asortyment IV - dostawa materiałów elektrycznych dla Służby Sprzętu Inż.-Sap. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1D do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 5) część nr 5: asortyment V - dostawa materiałów elektrycznych Sekcji Sprzętu Infrastruktury - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1E do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 6) część nr 6: asortyment VI - dostawa materiałów elektrycznych dla Sekcji Wychowawczej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1F do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 7) część nr 7: asortyment VII dostawa materiałów elektrycznych dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 w zakresie wymogów co do rodzaju asortymentu, jego ilości oraz parametrów technicznych przedstawiony został w Załączniku nr 1G do SIWZ. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz kalkulacji ceny ofertowej dla tej części zamówienia; 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi, wysokiej jakości i odpowiadający normom bezpieczeństwa w zakresie wpływu na zdrowie ludzi i środowiska, oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego i osób trzecich za szkody wyrządzone w związku z wprowadzeniem do obrotu towaru. 5. Dostawa przedmiotu zamówienie odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Wykonawca udzieli min. 12-miesiecznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie będzie krótszy od okresu gwarancji udzielonego przez producenta przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych między poszczególnymi pozycjami formularza cenowego (Załączniki nr 1A-1G) stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia do pełnej wartości umownej poszczególnych części, z tym że wartość ta może zostać obniżona maksymalnie o 20%. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego - magazyny położone w Rzeszowie, Żurawicy, Jarosławiu i Nisku na własny koszt i ryzyko zgodnie z danymi zawartymi w formularzu cenowym 10. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 14.00. 11. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia zgłoszonych wad na swój koszt, w terminie 7 dni od zawiadomienia poprzez wymianę towaru na taki sam towar wolny od wad w wyżej wymienionym terminie. 12. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1A - 1G oraz postanowienia Projektu umowy, tj. Załącznika nr 5, przy czym postanowienia projektu umowy odnoszą się do wszystkich siedmiu części zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316820000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach