Przetargi.pl
Dostawa materiałów elektrycznych różnych i gospodarczego sprzętu elektrycznego na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
    REGON: 61456920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów elektrycznych różnych i gospodarczego sprzętu elektrycznego na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6. Dotyczy ZADANIA I – Gospodarczy sprzęt elektryczny (Infrastruktura: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały: • - na własny koszt lub przy udziale przedstawiciela firmy dostarczającej materiały; • w ciągu …… dni kalendarzowych określonych i zadeklarowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym od daty podpisania umowy ; • miejsce dostawy : magazyn Infrastruktury , godz. 8.00-13.00 po telefonicznym powiadomieniu o terminie dostaw z dwudniowym wyprzedzeniem; • przy dostawie należy dołączyć deklaracje zgodności, certyfikaty, karty charakterystyki materiału, atesty, itp. - w stosunku do artykułów które takowe posiadają, dopuszczających te materiały do powszechnego użytku i stosowania dla gospodarczego sprzętu elektrycznego karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w j. polskim; • wszystkie materiały maja być fabrycznie nowe i oryginalne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały najwyższej jakości, objęte • gwarancją jakości na następujące okresy: • - gospodarczy sprzęt elektryczny 24-36 m-cy od daty dostawy; 7. Dotyczy ZADANIA II – Materiały elektryczne różne (Infrastruktura): Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały: • - na własny koszt lub przy udziale przedstawiciela firmy dostarczającej materiały; • w ciągu …… dni kalendarzowych określonych i zadeklarowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym od daty podpisania umowy ; • miejsce dostawy : magazyn Infrastruktury , godz. 8.00-13.00 po telefonicznym powiadomieniu o terminie dostaw z dwudniowym wyprzedzeniem; • przy dostawie należy dołączyć deklaracje zgodności, certyfikaty, karty charakterystyki materiału, atesty, itp. - w stosunku do artykułów które takowe posiadają, dopuszczających te materiały do powszechnego użytku i stosowania dla gospodarczego sprzętu elektrycznego karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w j. polskim; • wszystkie materiały maja być fabrycznie nowe i oryginalne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały najwyższej jakości, objęte • gwarancją jakości na następujące okresy: • - materiały elektryczne różne co najmniej 12 m-cy od daty dostawy; 8. Dotyczy ZADANIA III – Słupy oświetleniowe i osprzęt (Infrastruktura): Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały: • - na własny koszt lub przy udziale przedstawiciela firmy dostarczającej materiały; • w ciągu …… dni kalendarzowych określonych i zadeklarowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym od daty podpisania umowy ; • miejsce dostawy : magazyn Infrastruktury , godz. 8.00-13.00 po telefonicznym powiadomieniu o terminie dostaw z dwudniowym wyprzedzeniem; • przy dostawie należy dołączyć deklaracje zgodności, certyfikaty, karty charakterystyki materiału, atesty, itp. - w stosunku do artykułów które takowe posiadają, dopuszczających te materiały do powszechnego użytku i stosowania dla gospodarczego sprzętu elektrycznego karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w j. polskim; • wszystkie materiały maja być fabrycznie nowe i oryginalne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały najwyższej jakości, objęte • gwarancją jakości na następujące okresy: • - słupy oświetleniowe i osprzęt co najmniej 24 m-ce od daty dostawy; 9. Dotyczy ZADANIA IV – Oprawy oświetleniowe przeciwwybuchowe (Infrastruktura): Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały: • - na własny koszt lub przy udziale przedstawiciela firmy dostarczającej materiały; • w ciągu …… dni kalendarzowych określonych i zadeklarowanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym od daty podpisania umowy ; • miejsce dostawy : magazyn Infrastruktury , godz. 8.00-13.00 po telefonicznym powiadomieniu o terminie dostaw z dwudniowym wyprzedzeniem; • przy dostawie należy dołączyć deklaracje zgodności, certyfikaty, karty charakterystyki materiału, atesty, itp. - w stosunku do artykułów które takowe posiadają, dopuszczających te materiały do powszechnego użytku i stosowania dla gospodarczego sprzętu elektrycznego karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w j. polskim; • wszystkie materiały maja być fabrycznie nowe i oryginalne. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały najwyższej jakości, objęte • gwarancją jakości na następujące okresy: • - oprawy oświetleniowe przeciwwybuchowe 18-m-cy od daty dostawy 10. Dotyczy ZADANIA V – Materiały elektryczne i gospodarczy sprzęt elektryczny (Służba Żywnościowa): Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały: • Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko. • Dostawa winna nastąpić w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego w kontaktach roboczych, przynajmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowaną dostawą. • Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy następującą dokumentację w języku polskim: techniczno – ruchową, instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy, wypełnioną kartę gwarancyjną, wykaz punktów serwisowych oraz deklarację zgodności urządzenia. 11. Dotyczy ZADANIA VI – Materiałów elektryczne i gospodarczy sprzęt elektryczny (Służba Mundurowa): Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały: • -Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z formularzem cenowym oraz w jakości spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie kompleksu Dęblin – Lotnisko. • Dostawa winna nastąpić w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego w kontaktach roboczych, przynajmniej na 2 dni (dwa dni) przed planowaną dostawą. • Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy następującą dokumentację w języku polskim: instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy, wypełnioną kartę gwarancyjną, wykaz punktów serwisowych oraz deklarację zgodności urządzenia. • Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar fabrycznie nowy i oryginalny z okresem gwarancji min. ….. miesiące(zaproponowana w formularzu ofertowym). 12. Dotyczy ZADANIA VII – Lampy, latarki (Służba ZLT): Warunki dostawy: Lampy, latarki powinny być fabrycznie nowe, w opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, odpowiadające swemu przeznaczeniu, w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu cenowym. Lampy, latarki winny być dostarczone wraz z indywidualnymi kartami gwarancyjnymi z informacją o warunkach udzielonej gwarancji oraz o sposobie postępowania w przypadku konieczności zastosowania procedury gwarancyjnej. 13. Dotyczy ZADANIA VIII – Przewody elektryczne (Służba ZLT): Warunki dostawy: Przewody powinny być dostarczone w fabrycznie nowych opakowaniach producenta, wolne od wad technicznych, wysokiej jakości, odpowiadające swemu przeznaczeniu oraz w cenie zgodnej z ofertą cenową ujętą przez Wykonawcę w formularzu cenowym; 14. Dotyczy ZADANIA IX – Służba Uzbrojenia i Elektroniki: Warunki dostawy: • na koszt dostawcy; • miejsce dostawy: magazyn uzbrojenia 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego - Lotnisko, bud. 64, 08-521 Dęblin - magazynier: sierż. Hubert Grabowski 261 518 836, powiadomienie telefoniczne Szefa Służby – por. Monika Bołtryk 601 596 090 • przy dostawie należy dołączyć stosowne deklaracje zgodności, atesty, karty charakterystyki, certyfikaty itp. wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; • wszystkie materiały maja być fabrycznie nowe i oryginalne, z okresem gwarancji co najmniej 12 miesięcy; • Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły elektryczne najwyższej jakości, objęte gwarancją na okresy podane w opisie przedmiotu zamówienia, liczone od dnia dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31600000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, tj: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24aa ustawy, Zamawiający dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy, dotyczących:4. Spełnianie warunków poprzez poleganie na potencjale „innych podmiotów”: 4.1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4.2. Stosowna sytuacja, o której mowa wyżej będzie miała miejsce wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy – przedmiotowe zobowiązanie – w oryginale - Wykonawca musi załączyć do oferty. 4.3. W celu dokonania oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4.4. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.13-22 ustawy Pzp oraz, o których mowa wart. 24 ust. 5 pkt.1. 4.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w części V pkt. 3.3. Zamawiający oceni –z zastrzeżeniem art. 24aa ustawy –czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie poprzez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt 1 wskazane przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. 4.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). 4.8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale V pkt 3.3. niniejszej SIWZ, powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w części V pkt 3.3a SIWZ–posiadania zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udokumentuje –wykonanie przynajmniej jednego zamówienia o żądanej przez zamawiającego wartości -zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót (umów) kilku wykonawców -dla uzyskania wymaganej przez zamawiającego wartości. 5.3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykazują zgodnie z pkt. 5.2. 6.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy). 7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże, że spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy, dokona najpierw oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3.1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: ZADANIE I: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE II: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE III: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE IV: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ZADANIE V: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; ZADANIE VI: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE VII: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE VIII: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE IX: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 3.2 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: ZADANIE I: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE II: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE III: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE IV: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ZADANIE V: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ZADANIE VI: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE VII: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE VIII: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE IX: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 3.3. Zdolności technicznej lub zawodowej: ZADANIE I: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE II: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE III: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE IV: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ZADANIE V: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ZADANIE VI: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE VII: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE VIII: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. ZADANIE IX: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresieDotyczy ZADANIA I, ZADANIA II, ZADANIA III, ZADANIA IV, ZADANIA V, ZADANIA VI, ZADANIA VII, ZADANIA VIII, ZADANIA IX: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w tym: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie okoliczności wskazanych w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, spośród okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 5 ustawy (w tym postępowaniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy pkt 1 ustawy). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy. 3. Zamawiający działając na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wykluczy z postępowania wykonawcę: 3.1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615). 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający - z zastrzeżeniem art. 24aa ustawy - zbada czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy, jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy i które wskazane zostały przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.4lblsz.wp.mil.pl informacji dotyczących między innymi nazw (firm) oraz adresów wykonawców, którzy w terminie złożyli oferty, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634 z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe podlegają wykluczeniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. PROCEDURA SAMOOCZYSZCZENIA (SELF - CLEANING) 8. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 ustawy oraz pkt. 16-20 ustawy oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych lub kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Powyższego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 9. Dla potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy ZADANIA I, ZADANIA II, ZADANIA III, ZADANIA IV, ZADANIA V, ZADANIA VI, ZADANIA VII, ZADANIA VIII, ZADANIA IX: 1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i składać się w szczególności z: 1.1. wypełnionego formularza ofertowego sporządzonego na wzorze stanowiącym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; wraz z formularzem ofertowym Wykonawca złoży także: 1.2. oświadczenia - w formie pisemnej (oryginał) pod rygorem nieważności (zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2a i 2b do SIWZ); 1.3. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego); 1.4. Inne dokumenty wymagane przez obowiązujące przepisy. 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez zamawiającego. 3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym (innym jak polski) muszą być składane przez wykonawców wraz z ich tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez wykonawcę. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy: a) w przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy lub osoby wymienione w pkt c), b) poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), c) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa w zakresie zgodności kopii z oryginałem i aktualności pełnomocnictwa. 6. Kilku wykonawców może wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. • pełnomocnictwo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego musi dokładnie określać zakres umocowania; • jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców; • wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez wykonawców pełnomocnika (należy podać adres na jaki ma być wysyłana korespondencja). 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. 10. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 11. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich) oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). 13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 w związku z ust. 2 i art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, (załączyć dowody, pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. a) Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, b) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty, c) Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie wyłączeniem zakazu ujawniania zastrzeżonych informacji; Uwaga ! d) Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.). 14. Udostępnieniu podlega protokół wraz z załącznikami. Załączniki do protokołu mogą być udostępniane po dokonaniu przez zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów. 15. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej treści w poufności. 2. Miejsce składania ofert: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie 08 – 521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5 budynek Nr 226 pokój nr 7 (Kancelaria Jawna) 3. Termin złożenia oferty: do dnia 03 lipca 2020 roku., do godz. 12.00 Decyduje data i godzina wpływu oferty do Kancelarii Jawnej w sposób podany w pkt. 1 i 4. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin. UWAGA! Zamawiający informuje, iż jego siedziba znajduje się na terenie zamkniętym. Wstęp na teren garnizonu wymaga wyrobienia na Biurze Przepustek stosownej przepustki. Zamawiający zaleca, aby wykonawca wziął pod uwagę tę okoliczność i zarezerwował sobie odpowiednią ilość czasu na dokonanie tej czynności. W celu uzyskania przepustki konieczne jest legitymowanie się dowodem osobistym. 4. Wykonawca powinien zamieścić ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami w szczelnie zamkniętej, nieprzejrzystej kopercie, właściwie zabezpieczonej, w sposób zapewniający zachowanie jej treści w poufności i uniemożliwiający zapoznanie się osób trzecich z jej zawartością przed terminem otwarcia ofert. Na kopercie musi być umieszczony adres Zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie 08 – 521 Dęblin ul. Brygady Pościgowej 5 budynek Nr 226 pokój nr 7 - Kancelaria Jawna6. Wykonawcy oraz osoby zainteresowane udziałem w jawnym otwarciu ofert proszone są o przybycie 20 minut przed wyznaczonym czasem w celu uzyskania przepustek (niezbędne jest posiadanie dowodu tożsamości, np. dowodu osobistego). 7. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy i w ust. 7 niniejszego Rozdziału SIWZ, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.1. Cenę oferty należy określić w walucie polskiej (w złotych polskich), powinna być ona wyrażona w jednostkach pieniężnych możliwych do wyegzekwowania, tj. w złotych i groszach. 2. Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto (z VAT), wyrazić cyframi i słownie, z dokładnością do pełnych groszy – do 2 miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami zaokrąglania). W przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego (trzecie miejsce po przecinku) jest poniżej 5, to parametr setny (drugie miejsce po przecinku) pozostaje bez zmian, zaś w przypadku, gdy parametr miejsca tysięcznego wynosi 5 i powyżej, to parametr setny zaokrągla się w górę. 3. Jeżeli wykonawca udziela upustu, cena oferty winna być podana z uwzględnieniem upustu. 4. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia na podstawie opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z warunkami stawianymi przez zamawiającego. Cena uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, łącznie z dostawą towaru do magazynu wskazanego przez zamawiającego, kosztami załadunku, transportu, rozładunku, ubezpieczenia i wszelkie inne koszty, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko. Z tytułu załadunku, transportu, rozładunku, ubezpieczenia, itp. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy cenotwórcze realizacji zamówienia, warunki i obowiązki umowne określone we wzorze umowy dla danego zadania. Cena oferty i składniki cenotwórcze podane przez Wykonawcę będą stałe przez okres realizacji umowy i nie będą mogły podlegać zmianie (z zastrzeżeniem postanowień zawartych we wzorze umowy dla danego zadania). 5. Cena ofertowa traktowana będzie jako ostateczna cena umowna i nie będzie podlegać żadnym zmianom, z zastrzeżeniem możliwości jej zmiany w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (zmiana cen będzie wtedy proporcjonalna do zmiany stawki podatku VAT). 6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. W formularzu ofertowym wykonawca podaje: a) w kolumnie „5” cenę jednostkową netto za 1 jednostkę miary wskazaną w danym wierszu towaru; b) w kolumnie „6” łączną wartość netto za wskazaną w danym wierszu ilość poszczególnych towarów, tj. iloczyn wartości kolumn „4” i „5” w poszczególnych wierszach (ilość x cena jednostkowa netto); c) w kolumnie „7” (stawka podatku VAT %) - stawkę VAT określoną zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.); wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca jest na podstawie określonej wyżej ustawy zwolniony „podmiotowo” z VAT – wówczas w tej kolumnie wpisuje taką informację, podając podstawę prawną takiego „podmiotowego” zwolnienia; d) w kolumnie „8” (wartość brutto) – wykonawca podaje wartość brutto dla danego wiersza uzyskaną poprzez przemnożenie wartości netto przez wskaźnik wynikający z zastosowanej stawki podatku VAT (np. wartość netto x 1,23 przy zastosowaniu stawki VAT 23% lub wartość netto x 1,08 przy zastosowaniu stawki VAT 8%, lub 1,05 przy zastosowaniu stawki VAT 5% lub w przypadku stawki zwolnionej lub stawki 0% – wartość netto jest równa wartości brutto). 8. Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia, które wykonawca przewiduje przy jego realizacji. Cena zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. poz. 915 z późn. zm.) oznacza wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia Wykonawcy zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach