Przetargi.pl
Dostawa materiałów elektrycznych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych do konserwacji i napraw obiektów budowlanych, na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, Znak sprawy: 53/WOG/D/Infrastr./16.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów elektrycznych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych do konserwacji i napraw obiektów budowlanych, na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, Znak sprawy: 53/WOG/D/Infrastr./16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych do konserwacji i napraw obiektów budowlanych, na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, Znak sprawy: 53/WOG/D/Infrastr./16. 2. Wymagania techniczne: 1) Materiały będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowymi, nieużywanymi ani nieregenerowanymi, w pierwszej kategorii / gatunku - materiałami branży elektrycznej będącymi przedmiotem zamówienia. Artykuły powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych. Powinny posiadać wymagane certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp. 2) Materiały powinny odpowiadać parametrom określonym przez Polską Normę i właściwe przepisy branżowe, oraz powinny być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie. 3) Data ważności materiałów powinna wynosić minimum jeden rok od daty dostarczenia do magazynów Sekcji Obsługi Infrastruktury za wyjątkiem materiałów, dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. Produkty niebezpieczne powinny posiadać karty charakterystyki. 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia, zgodny z SIWZ na koszt własny. Artykuły, które nie będą spełniały wymogów określonych przez Zamawiającego, zostaną zwrócone Wykonawcy na jego koszt i będą traktowane jako niedostarczone. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia, a także ilości określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - w Formularzu oferty w szczegółowym wykazie asortymentu. 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 2) dostarczone wyposażenie będące przedmiotem zamówienia powinno być fabrycznie nowe w kategorii I, w pierwszym gatunku, nie używane, nie regenerowane, zgodne z dokumentacją techniczną producenta oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry wyposażenia, które spełniało by założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanego wyposażenia magazynów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku oferowania materiałów o parametrach równoważnych należy w formularzu oferty obowiązkowo wpisać proponowany zamiennik, podając jego typ, producenta, bezpośredniego importera lub inne dane jednoznacznie go identyfikujące. Nie wypełnienie powyższego skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania. 6. Informacja o miejscu i sposobie realizacji zamówienia: Miejscem dostawy materiałów branży elektrycznej są magazyny Sekcji Obsługi Infrastruktury: 1) w m. Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66 2) w m. Kołobrzeg, ul. Koszalińska 76 3) w m. Darłowo, ul. Zwycięstwa 2 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko zgodnie ze złożonym rzez Zamawiającego szczegółowym wykazem wskazujących asortyment, ilość i miejsce dostawy - załącznik nr 6 do SIWZ 7. Informacja o Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Za prace zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 5) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. 9. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315329106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną