Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Świeciu. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa, rozładunek i wniesienie materiałów eksploatacyjnych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 2.Materiały eksploatacyjne winny być: a) fabrycznie nowe - Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i do których produkcji zostały wykorzystane wyłącznie elementy nowe, nie pochodzące z odzysku, nie regenerowane, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie wchodzące w części ani całości w skład innych materiałów. b) oryginalne - Zamawiający pod tym terminem rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producentów sprzętu, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką. c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał materiały eksploatacyjne faktycznie nowe, w pełni kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka sama, jak materiałów oryginalnych zalecanych przez producentów sprzętu. Żadna z części np. pojemnik z tuszem lub toner, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, atrament, tusz oraz pozostałe części nie były wykorzystane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, nie refabrykowane, pochodzące z bieżącej produkcji. W przypadku zaoferowania materiału równoważnego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego, należy wpisać nazwę oferowanego produktu równoważnego. 3. Zamawiający nie dopuszcza dostarczania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, ani refabrykowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełniania. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być szczelnie zamknięte w fabrycznie oznakowanych opakowaniach umożliwiających identyfikację z oznaczeniem producenta wraz z symbolem materiału eksploatacyjnego oraz przeznaczeniem. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy ze sprzętem Zamawiającego, a także należyte bezpieczeństwo oraz że posiadają właściwe opakowania i oznakowania, 2) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje uszkodzenia, niepoprawnej pracy lub pogorszenia jakości pracy urządzenia w którym będą zainstalowane, 3) Odpowiedzialność finansowa za naprawy gwarancyjne urządzeń drukujących związane z uszkodzeniami powstałymi w wyniku zastosowania materiału dostarczonego przez Wykonawcę spoczywa na Wykonawcy. Wynika to z okoliczności, że Zamawiający traci prawo do dokonania nieodpłatnej naprawy urządzenia w okresie gwarancji w przypadku uszkodzenia powstałego na skutek stosowania niewłaściwych, nieoryginalnych lub niekompatybilnych materiałów eksploatacyjnych, a) za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta sprzętu, b) Wykonawca pokryje koszt sporządzenia opinii, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, c) naprawa sprzętu wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem) konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 4) Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany wadliwego produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem). 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę materiału (typ, symbol), termin przydatności do użycia. 6. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Zamawiający określił w formularzu cenowym przewidywane ilości dostarczanych materiałów eksploatacyjnych przez okres obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Zamawiający w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze lub większe ilości materiałów eksploatacyjnych, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych materiałów eksploatacyjnych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości dostarczanych materiałów eksploatacyjnych w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym. Zmiana ilości nie będzie stanowiła podstawy do zmiany cen jednostkowych. 8. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014r. lub do wyczerpania kwoty (brutto) określonej w § 4 ust. 1 projektu umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ), stanowiącej maksymalne możliwe do wykorzystania wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Składanie zamówień na materiały eksploatacyjne będzie odbywało się za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub faksu. 10. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne na własny koszt, własnym transportem (lub zlecić dostawę dla innego przewoźnika), do siedziby Zamawiającego, w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Materiały eksploatacyjne należy dostarczyć do siedziby Starostwa Powiatowego w Świeciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie - do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną