Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby prokuratur okręgu konińskiego.

Prokuratura Okręgowa w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2437510 , fax. 063 2437611
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koninie
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1 1
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2437510, fax. 063 2437611
    REGON: 31161454300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby prokuratur okręgu konińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieuszkodzonych materiałów eksploatacyjnych (tonery i tuszy), oryginalnie zapakowanych, przeznaczonych do kserokopiarek, drukarek i faksów, zgodnie z załącznikiem B3 do niniejszej SIWZ dla Prokuratury Okręgowej w Koninie i prokuratur jej podległych tj: Prokuratury Rejonowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Kole, Prokuratury Rejonowej w Turku, Prokuratury Rejonowej w Słupcy. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne (tusze i tonery) spełniały poniższe wymagania: 1)Wszystkie oferowane tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane z materiałów nowych, nieregenerowanych. Jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu została poddana testom wykluczającym wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku, takie jak listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, są w 100% nowe i nieregenerowane. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktu równoważnego, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony). W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3)Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 4)W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także, w przypadku takiej konieczności, zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 5)Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub tuszu, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, powinien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np.: na materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 6) Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 7)Opakowania, w których dostarczane będą materiały eksploatacyjne, muszą posiadać m. in. czytelną nazwę producenta, listę kompatybilności (typy urządzeń: drukarek i innych urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz komunikat określający termin przydatności do użycia. 8)Wykonawca udzieli nie mniej niż 12-miesięcznej gwarancji na jakość i żywotność dostarczonych produktów. Okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Warunek ten zostanie zweryfikowany na podstawie treści dokumentu wymaganego w § 6 pkt 2.1.niniejszej specyfikacji. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia są zobowiązani dostarczyć oferty sporządzone według załączonego wzoru na załączniku nr B1- formularz ofertowy wraz z niżej wymienionymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr. 87, poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r. z poźn. zm. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - dla wspólników spółek cywilnych i osób fizycznych: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dla pozostałych przedsiębiorstw: odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, 2.2. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. ( załącznik nr B2 ). 3. W przypadku, kiedy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej (spółka cywilna, konsorcjum) przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty: 4.1.Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione § 6 pkt. 2.1., 2.2. dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 4.2.Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 4.3.Oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika w taki sposób by wiązała prawnie wszystkich partnerów. 4.4. Ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. 4.5. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4.6. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna. 4.7.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 4.8. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umów regulujących współpracę tych wykonawców. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających ofertę wspólną powinna zawierać m.in.: -określenie celu gospodarczego, -oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania wobec zamawiającego, - wskazania podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentacje na zewnątrz ( lidera), -oznaczenie czasu trwania umowy ( wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi), - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 pkt. 2.1.; składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono wniosku o ogłoszenie upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 6 pkt. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga!!: Dokumenty należy składać w oryginale bądź w postaci kopii .Wszystkie kopie dokumentów w ofercie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) 6. W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może zażądać od Wykonawcy oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę , o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach