Przetargi.pl
dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawę i konserwację drukarek

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 058 3458235
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 058 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawę i konserwację drukarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów, taśm i cardridgy) do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek.
    Całkowita ilość drukarek do konserwacji- 241 szt.
    Całkowita ilość cardridgy i tonerów - 1483 szt.
    Całkowita ilość taśm - 934 szt.
    Materiały eksploatacyjne (tonery, cardridge) do drukarek Hewlett Packard (HP) muszą spełniać następujące wymagania:
    a)być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
    b)posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
    c)posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony,
    d)posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
    e)spełniać parametry takie jak: pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
    - jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
    - wydajność- zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
    f)nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
    g)nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
    h)nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
    i)nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane. Drukarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
    1) Naprawa obejmuje następujące czynności:
    1. Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w ppkt. 3).
    2. Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w ppkt. 3).
    3. Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
    4. Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.

    2) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje:
    1. Tonery.
    2. Taśmy.
    3. Cardridge.

    3) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
    1. Rolki poboru papieru.
    2. Fuzer.
    3. Separator papieru.
    4. Moduł lasera.
    5. Formater.
    6. Wałek dociskowy.
    7. Tuleję wałka dociskowego.
    8. Głowicę.
    9. Mechanizm prowadzenia papieru.

    4) Konserwacja drukarek laserowych obejmuje:
    1. Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej.
    2. Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu).
    3. Czyszczenie zespołu optyki.
    4. Czyszczenie kaset papieru.
    5. Czyszczenie drogi transportu papieru.
    6. Czyszczenie sekcji grzejnej.
    7. Czyszczenie sekcji pobierania papieru.
    8. Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
    9.Sprawdzenie działania drukarki.

    5) Konserwacja drukarek igłowych obejmuje:
    1. Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej.
    2. Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu).
    3. Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych ( rolki, paski, wałek, itp.)
    4. Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.).
    5. Smarowanie.
    6. Regulacja luzów.
    7. Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru.
    8.Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej.
    9. Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego.
    10. Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy.
    11. Regulacja docisku głowicy do wałka.
    12. Smarowanie wałka prowadzącego głowicę.
    13. Przemycie igieł dyszy głowicy, kalibracja głowicy.
    14. Sprawdzenie i testowanie drukarki.

    6) Naprawa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 1)
    W przypadku wystąpienia naprawy nieprzewidzianej w pkt 1) (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia.

    Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
    1.Naprawy realizowane będą przez pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wskazanym w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00.
    2.Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej sprzętu, jeżeli jest to niezbędne do usunięcia usterki.
    3.Wykonawca nie może pobierać żadnego dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie w ramach umowy czynnościnapraw i ekspertyz opłacalności naprawy sprzętu, oprócz elementów przedstawionych w ofercie (formularzach cenowych).
    4.Wykonawca zobowiązany jest do reakcji najpóźniej 4 godziny po zgłoszeniu usterki przez Zamawiającego. Jeżeli nie będzie to możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do podjęcia działań natychmiast po ich ustaniu.
    5.Naprawy wykonane będą w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od czasu zgłoszenia.
    Jeżeli czas naprawy miałby być dłuższy niż 24 godziny Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego.
    6.Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu ekspertyzy - wyceny w przypadku gdy:
    - całkowity koszt netto naprawy pojedynczego urządzenia przekroczy 200 zł, wówczas naprawa zostanie zlecona
    Wykonawcy po uprzedniej akceptacji ekspertyzy przez Zamawiającego, - zgodnie z warunkami gwarancji do usunięcia uszkodzenia zobowiązany jest producent lub dostawca urządzenia,
    - przeprowadzenie naprawy spowodowałoby utratę gwarancji producenta lub dostawcy na naprawienie urządzenia z wyjątkiem sytuacji, gdy zgodnie z warunkami gwarancji rodzaj uszkodzenia lub sposób w jaki powstało powoduje utratę gwarancji lub też usunięcie uszkodzenia nie leży w kompetencji serwisu gwarancyjnego.
    7. Wykonawca zobowiązany jest nie ujawniać osobom postronnym danych Zamawiającego, do których ma dostęp w związku z przeprowadzeniem napraw.
    8. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tonerów, taśm i cardridgy w w/w sprzęcie.

    Drukarki zainstalowane są we wszystkich Jednostkach Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska:
    Zarząd ul. Partyzantów 74,
    Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74,
    Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74,
    Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
    Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
    Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6,
    BOM - 1 ul. Sienna 6,
    BOM - 2 ul. Zielona 8/9,
    BOM - 3 ul. Słomiana 2,
    BOM - 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
    BOM - 5 ul. Kartuska 175,
    BOM - 6 ul. Batorego 12,
    BOM - 7 ul. Mierosławskiego 9A,
    BOM - 8 ul. Śniadeckich 12,
    BOM - 9 ul. Na Zaspę 31,
    BOM - 10 ul. Modrzewskiego 2A,
    BOM - 11 ul. Mściwoja II 44,
    BOM - 12 ul. Lecha 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 ZŁ, W TYM : ZADANIE 1 - 2 500,00 ZŁ ZADANIE 2 - 1 000,00 ZŁ ZADANIE 3 - 500,00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
    - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    - udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
    - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,
    - posiadać na terenie Trójmiasta co najmniej jeden punkt serwisowy
    W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
    Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie.
    Wykaz musi zawierać minimum:
    Dla zadania 1i /lub 2 i /lub 3
    - 1 dostawę polegającą na dostawie tonerów lub cardridgy lub taśm do drukarek o wartości netto minimum 30 000,00 zł w ciągu roku.
    - 1 usługę polegającą na konserwacji lub naprawie drukarek o wartości netto minimum 10 000,00 zł w ciągu roku.
    W przypadku składania oferty tylko na zadanie 3
    - 1 dostawę polegającą na dostawie taśm do drukarek o wartości netto minimum 10 000,00 zł w ciągu roku.
    - 1 usługę polegającą na konserwacji lub naprawie drukarek o wartości netto minimum 5 000,00 zł w ciągu roku.
    poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie
    Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

    Potencjału kadrowego - wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    Wymagane jest wykazanie 1 osoby na stanowisku serwisanta.
    W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

    Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
    Złożyć Formularze cenowe zadanie 1, 2, 3, które należy sporządzić wg wzorów druków Zamawiającego na wybrane przez siebie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
    1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena (suma cen jednostkowych netto napraw)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach