Przetargi.pl
dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek w 2011 roku

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 058 3458235
  • Data zamieszczenia: 2011-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 058 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek w 2011 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów, taśm) do drukarek oraz naprawa i konserwacja drukarek.
    Całkowita ilość drukarek do konserwacji- 273 szt.
    Całkowita ilość tonerów - 1793 szt.
    Całkowita ilość taśm - 906 szt.
    2) Wymagania dotyczące dostawy materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne (tonery) do drukarek Hewlett Packard (HP) muszą spełniać następujące wymagania:
    a)być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
    b)posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
    c)posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
    d)posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
    e)spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
    -jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
    -wydajność- zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
    f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
    g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
    h)nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
    i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
    Drukarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
    3) Naprawa obejmuje następujące czynności:
    - Naprawę usterek technicznych drukarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5)
    -Wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5).
    - Sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie.
    - Ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
    4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje:
    - Tonery.
    - Taśmy.
    5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
    - Rolki poboru papieru.
    - Fuzer.
    - Separator papieru.
    - Moduł lasera.
    - Formater.
    -Wałek dociskowy.
    -Tuleję wałka dociskowego.
    - Głowicę.
    - Mechanizm prowadzenia papieru.
    6) Konserwacja drukarek laserowych obejmuje:
    -Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej.
    - Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu).
    - Czyszczenie zespołu optyki.
    - Czyszczenie kaset papieru.
    - Czyszczenie drogi transportu papieru.
    - Czyszczenie sekcji grzejnej.
    - Czyszczenie sekcji pobierania papieru.
    - Demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
    - Sprawdzenie działania drukarki.
    7) Konserwacja drukarek igłowych obejmuje:
    - Demontaż i montaż obudowy zewnętrznej.
    - Czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, oraz kurzu).
    - Mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych ( rolki, paski, wałek, itp.)
    - Czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska, itp.).
    - Smarowanie.
    - Regulacja luzów.
    - Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru.
    - Sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu taśmy barwiącej.
    - Czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego.
    - Kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy.
    - Regulacja docisku głowicy do wałka.
    - Smarowanie wałka prowadzącego głowicę.
    - Przemycie igieł dyszy głowicy, kalibracja głowicy.
    - Sprawdzenie i testowanie drukarki.
    8) Naprawa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 3) określenia przedmiotu zamówienia
    W przypadku wystąpienia naprawy nieprzewidzianej w pkt 3) określenia przedmiotu zamówienia (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia.
    9) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
    a) Naprawy realizowane będą przez pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu przez niego wskazanym w każdy dzień roboczy w godzinach od 8:00 do 15:00.
    b) Zamawiający zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej sprzętu, jeżeli jest to niezbędne do usunięcia usterki.
    c) Wykonawca nie może pobierać żadnego dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie w ramach umowy czynności napraw i ekspertyz opłacalności naprawy sprzętu, oprócz elementów przedstawionych w ofercie (formularzach cenowych).
    d) Wykonawca zobowiązany jest do reakcji najpóźniej 4 godziny po zgłoszeniu usterki przez Zamawiającego. Jeżeli nie będzie to możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy jest on zobowiązany do podjęcia działań natychmiast po ich ustaniu.
    e) Naprawy wykonane będą w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od czasu zgłoszenia.
    Jeżeli czas naprawy miałby być dłuższy niż 24 godziny Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu zastępczego.
    f)Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu ekspertyzy - wyceny w przypadku gdy:
    - całkowity koszt netto naprawy pojedynczego urządzenia przekroczy 200 zł, wówczas naprawa zostanie zlecona Wykonawcy po uprzedniej akceptacji ekspertyzy przez Zamawiającego,
    - zgodnie z warunkami gwarancji do usunięcia uszkodzenia zobowiązany jest producent lub dostawca urządzenia,
    - przeprowadzenie naprawy spowodowałoby utratę gwarancji producenta lub dostawcy na naprawienie urządzenia z wyjątkiem sytuacji, gdy zgodnie z warunkami gwarancji rodzaj uszkodzenia lub sposób w jaki powstało powoduje utratę gwarancji lub też usunięcie uszkodzenia nie leży w kompetencji serwisu gwarancyjnego.
    g) Wykonawca zobowiązany jest nie ujawniać osobom postronnym danych Zamawiającego, do których ma dostęp w związku z przeprowadzeniem napraw.
    h) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych tonerów i taśm w w/w sprzęcie.
    10)Drukarki zainstalowane są we wszystkich Jednostkach Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych znajdujących się na terenie Gdańska:
    Zarząd ul. Partyzantów 74,
    Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74,
    Dział Eksploatacji ul. Partyzantów 74,
    Dział Windykacji ul. Partyzantów 74,
    Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1,
    Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6,
    BOM nr 1 ul. Sienna 6,
    BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
    BOM nr 3 ul. Słomiana 2,
    BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
    BOM nr 5 ul. Kartuska 175,
    BOM nr 6 ul. Batorego 12,
    BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
    BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
    BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 3 200,00 ZŁ W TYM: ZADANIE 1- 2 000,00 ZŁ ZADANIE 2- 1 200,00 ZŁ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena (suma cen jednostkowych netto napraw)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach