Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Tamka 1
00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
REGON: 700128000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi dla projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia - YEI” w ilościach i asortymencie wymienionym poniżej: Papier ksero A4 - 30 ryz, Skoroszyt PCV A4 - 40 szt., Koszulka na dokumenty - 400 szt., Segregator A4 - 30 szt., Tonery do drukarki laserowej Brother DCP – 9015 CDW - 2 kpl. Miejscem dostawy jest Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi, ul. Boczna 1. Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do CKiW OHP w Gołdapi wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu na koszt Wykonawcy. Towar musi być nowy (wcześniej nie używany). Przy dostawie materiałów eksploatacyjnych - tonerów do urządzenia Brother DCP – 9015 CDW Wykonawca zobowiązany jest: dostarczyć tonery nowe, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilne z urządzeniem, do którego jest przeznaczone. Zapakowane w opakowania producenta, nazwą producenta, typem urządzenia do którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy na dostarczone tonery, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta, na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. Bieg okresu gwarancyjnego rozpoczyna się z chwilą podpisania stosownego dokumentu odbioru. Projekt „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” jest realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020. Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną Ochotniczych Hufców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzący postępowanie nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na OFERTĘ składają się: 1.Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – wg wzoru do SIWZ – Załącznik nr 2 do SIWZ; 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 dotyczące podwykonawców. Ponadto, w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z treścią Załącznika nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30