Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych wraz z ich rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 30148 93 , fax. 0-58 301 48 94
  • Data zamieszczenia: 2012-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku
    ul. Trakt św. Wojciecha 137 137
    80-043 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 30148 93, fax. 0-58 301 48 94
    REGON: 01251326200440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń biurowych wraz z ich rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych wraz z ich sukcesywną dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie OR KRUS w Gdańsku. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametrów poszczególnego asortymentu zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie Załącznik do Formularza Oferty. 3.Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Produkty oryginalne winne być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) oraz posiadać aktualną gwarancję przez okres minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ przy którym zapisano słowo: zamiennik. 5.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów użytkowania, które przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszły testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, pęknięcia) w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania. 6.Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność. Oferowane materiały równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów równoważnych. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaproponowania produktów równoważnych, dla materiałów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, przy których nazwie materiału zapisano: oryginał. Stosowanie materiałów producenta narzucone zostało w gwarancji. 8.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego, bez zmiany ceny. 9. Wykonawca składający ofertę na dostawę materiałów eksploatacyjnych musi zagwarantować w formie oświadczenia, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych, równoważnych) pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 10.Dostarczone materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. 11.Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego do odbioru na własny koszt zużytych materiałów eksploatacyjnych. Odbiór tych materiałów od Zamawiającego Wykonawca potwierdza protokołem. 12. Zamawiający zastrzega, iż w Załączniku nr 2 do SIWZ wskazano maksymalną ilość materiałów, jaką Zamawiający zamierza zamówić. Zgodnie z powyższym zastrzeżeniem, jeżeli w okresie objętym umową ilość odebranych materiałów będzie mniejsza, niż przewidział to w postępowaniu Zamawiający, Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za materiały odebrane przez Zamawiającego, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę całej kwoty wynagrodzenia liczonego według oszacowanej ilości. 13.Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru części lub całości przedmiotu zamówienia, jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie niekompletny, niezgodny ze SIWZ, posiadać będzie wady albo ślady zewnętrznego uszkodzenia. 14.Wykonawca musi zapewnić bezpłatna dostawę i rozładunek towaru do siedziby Oddziału Regionalnego w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha 137 w dni robocze w godzinach pracy Oddziału tj. 7:00 -15:00.15.Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od zgłoszenia, zgodnie z postanowieniami umowy, przy czym termin ten liczony jest od następnego dnia od dnia złożenia zamówienia.16.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwa producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301243007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach