Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, Dworna 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
Dworna 16
18-400 Łomża, woj. podlaskie
REGON: 57063100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie ul. Kolejowa 1, 19-200 Grajewo, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości:Część I - 250 zł,Część II - 500 zł,Część III - 500 zł,Część IV - 800 zł.najpóźniej do dnia i godziny składania ofert.2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 08.06.2023 r.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1 pieniądzu,3.2 gwarancjach bankowych,3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 3.4 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.6. Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy PZP.7. Ze względu za ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.4. zdolności technicznej i zawodowej – Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących o wartości brutto każda co najmniej: dla Części I – 15 000 zł, dla Części II – 30 000 zł, dla Części III – 30 000 zł, dla Części IV – 60 000 zł i przedstawi referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
Dodano: 2024-05-20 - Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2022-12-31 - Dostawę tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR
Dodano: 2022-09-29 - Dostawa tonerów i atramentów oraz papieru ksero
Dodano: 2022-09-14 - Papier, baterie
Dodano: 2022-04-20 - Kartridże
Dodano: 2021-11-03 - Dostawa tuszy i tonerów na okres 24 miesięcy
Dodano: 2021-09-06 - Dostawa Cobas b123 sensor cartrige
Dodano: 2021-08-19 - Dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2021-03-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-01-28