Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Dworna 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    Dworna 16
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    REGON: 57063100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie ul. Kolejowa 1, 19-200 Grajewo, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem ul. Ludowa 44, 18-200 Wysokie Mazowieckie, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 3 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie Al. Wojska Polskiego 56, 18-300 Zambrów, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 4 do SWZ – formularz cenowy, który wskazuje: typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony, minimalne parametry materiału eksploatacyjnego, zamawianą ilość oraz odpowiadają opisowi określonemu w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości:Część I - 250 zł,Część II - 500 zł,Część III - 500 zł,Część IV - 800 zł.najpóźniej do dnia i godziny składania ofert.2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 08.06.2023 r.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1 pieniądzu,3.2 gwarancjach bankowych,3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 3.4 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.6. Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 98 ustawy PZP.7. Ze względu za ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.4. zdolności technicznej i zawodowej – Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących o wartości brutto każda co najmniej: dla Części I – 15 000 zł, dla Części II – 30 000 zł, dla Części III – 30 000 zł, dla Części IV – 60 000 zł i przedstawi referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach