Gmina Kamień Pomorski ogłasza przetarg
- Adres: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3821142, 3823965 , fax. 091 3825028
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Pomorski
Stary Rynek 1 1
72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3821142, 3823965, fax. 091 3825028
REGON: 00052835600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Opis: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do siedziby: 1) Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, 2) Publicznego Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Kamieniu Pomorskim, 3) Publicznego Przedszkola Nr 1 w Kamieniu Pomorskim, 4) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieniu Pomorskim. zgodnie z wykazem adresów dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz w załączniku nr 3 do siwz (Wykaz materiałów eksploatacyjnych). Przez produkty równoważne zamawiający rozumie zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wymienionymi w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz w załączniku nr 3 do siwz, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. Jako zamiennik do urządzeń drukujących zamawiający rozumie materiał nieregenerowany, fabrycznie nowy, tzn. wytworzony w fabryce lub innym podobnym przedsiębiorstwie jako nowy. Wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera nr 3 do siwz. Złożenie zapotrzebowania przez Zamawiającego lub daną jednostkę zamawiającą następować będzie do 10-go dnia miesiąca. Dostawy częściowe - sukcesywne następować będą partiami do siedziby Zamawiającego lub danej jednostki zamawiającej, na adresy wskazane w załączniku nr 4 do siwz najpóźniej w terminie do 15 dnia miesiąca, w którym została złożona dyspozycja przez osoby wskazane w załączniku nr 5 do siwz. Dostawę uważa się za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w dyspozycji Zamawiającego lub danej jednostki zamawiającej znajdą się w miejscu dostawy w terminie do 15 dnia miesiąca, w którym została złożona dyspozycja przez osoby wskazane w załączniku nr 5 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały eksploatacyjne w ilości zgodnie z dyspozycjami osób wskazanych w załączniku nr 5 do siwz. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy i w związku z tym Wykonawcę obciążają wszelkie koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu i spedycji przedmiotu zamówienia. Odbioru zamówionego towaru dokonywać będą osoby wymienione w załączniku nr 5 do siwz. Zamówione materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących winny być dostarczane Zamawiającym w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Szacunkowe ilości materiałów biurowych podane w wykazie materiałów eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości materiałów biurowych będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia. Dostawa przedmiotu zamówienia, przekraczająca ilość określoną w załączniku nr 3 do siwz, traktowana będzie przez strony jako dostawa dodatkowa i może być realizowana wyłącznie z zachowaniem przepisów dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), 3. Formularz oferty, 4. Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-05 - TONERY I/6/2016
Dodano: 2016-04-28 - DOSTAWA CZĘŚCI I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA KPW ŚWINOUJŚCIE
Dodano: 2016-03-29 - Zakup i dostawa tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 180/2016
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2016 r
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa tonerów do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego.
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
Dodano: 2015-08-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w 2015 r.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawa materiałów do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych - znak postępowania 800/2014.
Dodano: 2014-10-09