Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Gmina Kamień Pomorski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3821142, 3823965 , fax. 091 3825028
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Pomorski
    Stary Rynek 1 1
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3821142, 3823965, fax. 091 3825028
    REGON: 00052835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienpomorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Opis: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do siedziby: 1) Urzędu Miejskiego w Kamieniu Pomorskim, 2) Publicznego Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Kamieniu Pomorskim, 3) Publicznego Przedszkola Nr 1 w Kamieniu Pomorskim, 4) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kamieniu Pomorskim. zgodnie z wykazem adresów dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz w załączniku nr 3 do siwz (Wykaz materiałów eksploatacyjnych). Przez produkty równoważne zamawiający rozumie zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wymienionymi w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz oraz w załączniku nr 3 do siwz, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. Jako zamiennik do urządzeń drukujących zamawiający rozumie materiał nieregenerowany, fabrycznie nowy, tzn. wytworzony w fabryce lub innym podobnym przedsiębiorstwie jako nowy. Wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera nr 3 do siwz. Złożenie zapotrzebowania przez Zamawiającego lub daną jednostkę zamawiającą następować będzie do 10-go dnia miesiąca. Dostawy częściowe - sukcesywne następować będą partiami do siedziby Zamawiającego lub danej jednostki zamawiającej, na adresy wskazane w załączniku nr 4 do siwz najpóźniej w terminie do 15 dnia miesiąca, w którym została złożona dyspozycja przez osoby wskazane w załączniku nr 5 do siwz. Dostawę uważa się za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w dyspozycji Zamawiającego lub danej jednostki zamawiającej znajdą się w miejscu dostawy w terminie do 15 dnia miesiąca, w którym została złożona dyspozycja przez osoby wskazane w załączniku nr 5 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały eksploatacyjne w ilości zgodnie z dyspozycjami osób wskazanych w załączniku nr 5 do siwz. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy i w związku z tym Wykonawcę obciążają wszelkie koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu i spedycji przedmiotu zamówienia. Odbioru zamówionego towaru dokonywać będą osoby wymienione w załączniku nr 5 do siwz. Zamówione materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących winny być dostarczane Zamawiającym w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Szacunkowe ilości materiałów biurowych podane w wykazie materiałów eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości materiałów biurowych będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Z tego tytułu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia. Dostawa przedmiotu zamówienia, przekraczająca ilość określoną w załączniku nr 3 do siwz, traktowana będzie przez strony jako dostawa dodatkowa i może być realizowana wyłącznie z zachowaniem przepisów dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), 3. Formularz oferty, 4. Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach