Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz podległych jej prokuratur rejonowych.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65950 Zielona Góra, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 683 291 713
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42
    65950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 683 291 713
    REGON: 44800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Prokuratura

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz podległych jej prokuratur rejonowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek oraz faksów dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej jednostek organizacyjnych. 1. Szczegółowy opis zamówienia. 1) Zamawiający wymaga fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, gatunek I, wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych w SIWZ. Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia odpowiadały wymaganiom i parametrom opisanym w SIWZ. 2) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta. 3) Za równoważne uznaje się produkty w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez wykonawcę raportów z testów wydajności do każdego zaoferowanego rodzaju produktu równoważnego w oparciu o normy ISO 19752:2004 i ISO 19798:2004 (tonery monochromatyczne i kolorowe) oraz ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridży atramentowych) lub równoważne dokumenty wydane zgodnie z normami zharmonizowanymi światowymi/europejskimi. 5) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi wady materiałów eksploatacyjnych lub gdy wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany, w tej samej cenie jednostkowej, na produkt o odpowiedniej jakości i wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny (w dni robocze) od dnia zgłoszenia przez zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną. 6) Wykonawca gwarantuje: a) wysoką jakości dostarczonego produktu, który zapewnia kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, wskazanymi w SIWZ; b) zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeśli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego, a za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy urządzenia biurowego uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia; c) bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności; d) w sytuacji, gdy zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń. 2. Zakres czynności. 1) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie, przeciętnie raz na kwartał, jednak zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany poszczególnych terminów oraz ilości dostaw, w zależności od bieżących potrzeb. 2) Dostawa każdorazowo zostanie poprzedzona zamówieniem złożonym faksem lub drogą elektroniczną przez osobę odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy po stronie zamawiającego. W zapotrzebowaniu zamawiający określi rodzaj oraz ilość zamawianego towaru. 3) Przewidywalnie pierwsza dostawa nastąpi w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. 4) Wykonawca, na swój koszt i ryzyko, dostarczy oraz wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń magazynowych lub biurowych wskazanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego. 5) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do poszczególnych siedzib zamawiającego w dni robocze w godzinach 8.00-14.00. 6) Wykaz siedzib jednostek organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze: a) Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-332 Zielona Góra, b) Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim - ul. Piastów 10L, 66-600 Krosno Odrzańskie, c) Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli - ul. Piłsudskiego 38, 67-100 Nowa Sól, d) Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie - ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, e) Prokuratura Rejonowa we Wschowie - ul. Garbarska 11, 67-400 Wschowa. f) Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze – ul. Partyzantów 42, 65-332 Zielona Góra, g) Prokuratura Rejonowa w Żaganiu - ul. Dworcowa 57, 68-100 Żagań, h) Prokuratura Rejonowa w Żarach - ul. Górnośląska 17, 68-200 Żary. 7) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówień składanych faksem bądź drogą elektroniczną w terminie 5 dni roboczych (w ilościach uzgodnionych z zamawiającym). 8) Wykonawca odpowiada za wady fizyczne i jakościowe dostarczanego towaru. 9) W przypadku, gdy wykonawca, przyjmując do realizacji przedmiotowe zamówienie zatrudnia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną, muszą wobec niej zostać spełnione następujące warunki: a) zatrudnienie każdej z osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia musi obejmować cały okres trwania umowy, której przedmiotem jest realizacja niniejszego zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej; b) zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. 10) Wykonawca udziela minimum 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych. Okres gwarancji biegnie od daty przyjęcia przez zamawiającego pierwszego towaru zamówionego na podstawie umowy i kończy się z upływem 12 miesięcy od daty przyjęcia ostatniej partii zamówionego towaru. 11) Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę producenta z widocznym logo, terminem przydatności do użytku i listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane). Dodatkowo muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 12) Dostarczone materiały powinny posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. 13) Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym, wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości odbioru. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych określonych w SIWZ. Podane wartości są liczbami orientacyjnymi, służącymi do oszacowania wielkości i wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia na materiały eksploatacyjne realizowane w ramach zawartej umowy będą odpowiadały bieżącym potrzebom poszczególnych jednostek. Wykonawcom nie przysługują roszczenia z tytułu zamówień na inne ilości materiałów eksploatacyjnych, niż podane w SIWZ. 15) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała do wyczerpania czasu trwania umowy z zastrzeżeniem uprawnień zawartych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia. 1) Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy zamawiającego. 2) Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia w części lub całości osobom lub podmiotom trzecim. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), w których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6) Zamówienia przesyłane będą oddzielnie dla każdej jednostki organizacyjnej i tak też należy wystawiać faktury. 7) Rozliczenie nastąpi po realizacji dostawy, z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGK 12 1130 1222 0030 2049 3390 0001 z adnotacją: „Wadium – Zamówienie publiczne nr PO VII WB 261.1.2018”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie zapisami określonymi w ustawie Pzp. 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. 8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile jest to konieczne i nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2) oryginał gwarancji/poręczenia, jeśli wykonawca wnosi wadium w formie innej niż pieniężna; 3) wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, a wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) w przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców, a w przypadku braku tej informacji, zamawiający uzna, że wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach