Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2011-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym określonym w SIWZ. -Materiały eksploatacyjne oznaczone * w wykazie to materiały przeznaczone do urządzeń będących na gwarancji. Są to materiały producenta urządzenia lub materiały innych firm (materiały równoważne) o jakości odpowiadającej wyrobom producenta urządzenia. W dokumentach gwarancyjnych producent tych urządzeń zastrzegł, iż używanie nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych może powodować utratę roszczeń z gwarancji, w związku z tym oferowane w poz. 1,3,33,43 wykazu materiały eksploatacyjne nie mogą spowodować utraty uprawnień gwarancyjnych. -Stosowanie artykułów równoważnych w urządzeniach będących na gwarancji nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. -Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem zaoferowanych artykułów. -Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) tonery, tusze, taśmy: -fabrycznie nowe, które nie są regenerowane, poddane procesowi ponownego napełniania i wymianie jakichkolwiek elementów, -kompletne i wolne od wad technicznych, -posiadają wymagane atesty (powinny być dopuszczone do obrotu na rynku zgodnie z obowiązującymi normami), -w opakowaniach jednostkowych stosowanych przez producenta typowo dla danego produktu; opakowania zaopatrzone są w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. b) nośniki optyczne: -każda płyta: CD-R, CD-RW, DVD+R, DVD+RW musi posiadać nadruk nazwy producenta i być osobno pakowana. -Wykonawca przy dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na gwarancji (oznaczonych * w wykazie) zobowiązany jest do dostarczenia materiałów: fabrycznie nowych, w opakowaniach producenta, zabezpieczonych przez producenta gwarancją -banderolą naklejoną na złączu opakowania- uniemożliwiającą nieniszczące otwarcie tego opakowania, zdatnych do użytku (data ważności) przez okres co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy do siedziby zamawiającego, nie naruszających warunków gwarancji urządzenia. -Zamawiający za produkt równoważny uznaje produkt: kompatybilny za sprzętem, do którego został zamówiony,fabrycznie nowy, nie regenerowany, nie poddany procesowi ponownego napełniania, produkt, w którym nie były wymieniane jakiekolwiek elementy, posiadający wydajność nie mniejszą niż oryginalnie produkowany przez producenta urządzenia oraz posiadający parametry co najmniej takie jak produkt oryginalny, pochodzący z oficjalnych źródeł sprzedaży, oryginalnie zapakowany, nie narusza warunków gwarancji. - Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw może się różnić od określonych w umowie szacunkowych ilości o 30% i będzie zależna od potrzeb zamawiającego. - Dostawa wskazanych przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych będzie odbywała się średnio 2 razy w miesiącu na każde pisemne lub telefoniczne zgłoszenie w zależności od potrzeb zamawiającego. - Wymaganym terminem dostaw cząstkowych jest okres nie dłuższy niż 3 dni od chwili zgłoszenia przez zamawiającego. - Miejscem dostawy jest siedziba ZUS Oddział w Koszalinie ul. Fałata 30. -Dostawa przedmiotu umowy będzie odbywała się transportem wykonawcy i na jego koszt. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach