Ministerstwo Sportu i Turystyki ogłasza przetarg
- Adres: 00-082 Warszawa, ul. Senatorska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 24 42 132 , fax. 22 24 43 218
- Data zamieszczenia: 2011-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14 14
00-082 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 24 42 132, fax. 22 24 43 218
REGON: 14021714200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.msport.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 11/dost./2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transportem na koszt Wykonawcy, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych (tonery, wkłady atramentowe, taśmy, bębny, nośniki) dla Ministerstwa Sportu i Turystyki w Warszawie, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ [Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)]. Istotne warunki zamówienia: Oferowane środki eksploatacyjne muszą być zalecane przez producenta urządzenia w którym będą eksploatowane i w pełni kompatybilne z tymi urządzeniami zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dodatkowo muszą posiadać certyfikat producenta potwierdzający parametry techniczne, w tym termin przydatności oraz wydajność jaką posiadają (dot. tuszy, tonerów i bębnów). Przedmiot dostawy musi być: oryginalny, fabrycznie nowy (który w całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, ze specjalnym naciskiem na obudowę, wyprodukowany bez naruszenia praw własnościowych i patentowych), posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad fabrycznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Dostawa przedmiotu zamówienia musi być opakowana w sposób umożliwiający jego identyfikacje (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na ul. Senatorskiej 14 w Warszawie i składował w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamówienie będzie realizowane w pięciu następujących dostawach: pierwsza w ciągu do 21 dni od dnia podpisania umowy druga w dniu 15.06.2011 roku trzecia w dniu 17.08.2011 roku czwarta w dniu 12.10.2011 roku piata w dniu 23.11.2011 roku Zamawiający na co najmniej 14 dni przed podanymi powyżej terminami dostaw powiadomi Wykonawcę o przedmiocie i ilości zamówienia w danej dostawie za pośrednictwem poczty elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msport.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faxów dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tonery i bębny)
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów; sprawa 14/V/2016
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, KOPIUJĄCYCH ORAZ FAKSÓW
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa tuszy, tonerów do szpitala przez okres 20 miesięcy DZP/69/2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa tonerów do drukarek laserowych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Dodano: 2016-06-02