MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI ogłasza przetarg
- Adres: 00-082 Warszawa, Senatorska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 222443164 , fax. 222443218
- Data zamieszczenia: 2017-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
Senatorska 14
00-082 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 222443164, fax. 222443218
REGON: 140217142 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.msit.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Ministerstwa Sportu i Turystyki Część 1 – dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek; Część 2 – dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4 (dla części 1) i 4a (dla części 2). 1.2. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 2. Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek: 1) Wyraźnie wskazać w ofercie zastosowane rozwiązanie równoważne poprzez wpisanie odpowiednich informacji; 2) Wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; 3) Załączyć do oferty właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) potwierdzające, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część 1 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100); Część 2 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, znak postępowania ZP-DI-60/24
Dodano: 2024-03-28 - ZP/CZD/016/24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 3 pakiety
Dodano: 2024-02-16 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
Dodano: 2024-02-02 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2023-10-31 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń eksploatowanych w Zakładzie Emerytalno-Rentowym MSWiA
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych od drukarek
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz tuszy i tonerów do siedziby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu w ramach projektu „Aktywni Górą!”
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki: tonerów, pojemników na zużyty toner, bębnów, nośników danych do urządzeń wielofunkcyjnych oraz papieru
Dodano: 2023-07-07 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2023-06-30