Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 36-200 Brzozów, ul. Ks. J. Bielawskiego 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4309587 , fax. 013 4309587
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza
    ul. Ks. J. Bielawskiego 18 18
    36-200 Brzozów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4309587, fax. 013 4309587
    REGON: 00030447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wg 3 części: Część 1: tonery do drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych Część 2: tusze do drukarek atramentowych Część 3: materiały eksploatacyjne do urządzeń kopiujących, maszyn do pisania, drukarek igłowych oraz faxów. W części 1 poz.:1-17, części 2 poz. 1-21 oraz części 3, poz. 1-3 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na materiały oryginalne lub równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem spełnienia wymagań opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiału równoważnego w części nr 1, poz 1-17 Zamawiający wymaga aby tonery posiadały wymienione wałki OPC, listwy zabezpieczające i zbierające oraz inne elementy odpowiedzialne za jakość i niezawodność wydruku oraz posiadają plombę zamykającą zbiornik z tonerem. Produkt równoważny według Zamawiającego to taki, który ma te same lub lepsze cechy funkcjonalne wydajnościowe i jakościowe co oryginalny produkt producenta drukarki. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne także muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału. Produktem oryginalnym według Zamawiającego jest produkt wykonany przez producenta urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oferta asortymentowo-cenowa - oferta powinna zawierać wszystkie elementy dotyczące przedmiotu zamówienia wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane tonery mają wymienione wałki OPC, listwy zabezpieczające i zbierające oraz inne elementy odpowiedzialne za jakość i niezawodność wydruku oraz posiadają plombę zamykającą zbiornik z tonerem(dotyczy części 1, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych). e) Wskazanie przez wykonawcę tych części zamówienia, których realizację zamierza powierzyć podwykonawcom. f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w kraju jego miejsca zamieszkania lub siedziby nie są wydawane dokumenty podmiotowe określone w powyższych podpunktach wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form w jakich te dokumenty mają być składane. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach