Przetargi.pl
Dostawa: materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji termicznej i niskotemperaturowej w 13 pakietach dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 055 2345547
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa: materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji termicznej i niskotemperaturowej w 13 pakietach dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji termicznej i niskotemperaturowej dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji (CPV 38900000-4; CPV 33191100-6) w 13 pakietach: - pakiet nr 1 - jednorazowy, gotowy do użycia pakiet (zestaw) testowy typu Bowie Dick do sterylizacji parowej w temperaturze 134° C i w czasie 3,5 minuty. - pakiet nr 2 - wskaźnik zintegrowany do sterylizacji parowej klasy 5 według normy ISO. - pakiet nr 3 - test biologiczny do sterylizacji parowej, ampułkowy, kompatybilny w zakresie metody odczytu z inkubatorem typu Attest firmy 3M. - pakiet nr 4 - test biologiczny do sterylizacji parowej, bibułowy typu Sporal A lub o takich samych właściwościach w zakresie użycia. - pakiet nr 5 - wskaźnik zintegrowany do sterylizacji gazowej, 100% tlenku etylenu, klasy 5 według normy ISO. - pakiet nr 6 - test biologiczny do sterylizacji gazowej tlenkiem etylenu, ampułkowy, kompatybilny w zakresie odczytu z inkubatorem typu Attest firmy 3M. - pakiet nr 7 - chemiczny wskaźnik paskowy do sterylizacji plazmowej - pakiet nr 8 - test biologiczny do sterylizacji plazmowej, ampułkowy, kompatybilny w zakresie użycia i metody odczytu z inkubatorem systemu STERAD - pakiet nr 9 - chemiczny wskaźnik rurkowy (szklany) do sterylizacji suchym, gorącym powietrzem - pakiet nr 10- test biologiczny do sterylizacji suchym, gorącym powietrzem, bibułowy typu Sporal S lub o takich samych właściwościach w zakresie użycia. - pakiet nr 11 - naboje ze 100% tlenkiem etylenu do sterylizacji gazowej w sterylizatorze typu Steri Vac 4XL. - pakiet nr 12 - kasety z nadtlenkiem wodoru do sterylizatora plazmowego Sterrad 50 - pakiet nr 13 - taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji parowej, o szerokości 25mm. Ilości na powyższy asortyment zostały określone w załącznikach nr od 1 do 13 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: a. dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r ( Dz.U. nr 93 poz. 896) - dla Pakietu nr 12. b. dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (Dz.U. z 2002r. Nr 175 poz. 1433 z póź.zm). - dla Pakietu nr 11 c. dokumenty - certyfikaty, świadectwa zgodności, deklaracje zgodności - potwierdzające spełnianie przez oferowane wyroby wymogów stosownych norm - PN EN ISO 11140 dla Pakietów nr: 1,2,5,7,9,13 oraz PN EN ISO 11138 dla Pakietów nr: 3,4,6,8,10 - dla Pakietów nr: 8 i 11 - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów opisanych w podpunkcie a. - dla Pakietu nr 13 Zamawiający dopuszcza złożenie certyfikatu, świadectwa zgodności lub deklaracji zgodności, potwierdzających zgodność oferowanego wyrobu z normą PN EN 867 część 1 i 2. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia 22 lutego 2010 r. na podstawie zamówień częściowych składanych przez Sekcję Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych W.Sz.Z w Elblągu. 4. Dostarczony przedmiot niniejszego zamówienia, dla Pakietów Nr 1-11 oraz Nr 13 musi posiadać minimum 12 miesięczny okres ważności licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Materiały opisane w Pakiecie Nr 12 muszą posiadać minimum 6 miesięczny okres ważności. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia na własny koszt utylizacji zużytych opakowań po produktach, jeżeli podlegają takiemu obowiązkowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 389000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 2232 z dnia 20.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmianami)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.Nr 87, poz. 605 ) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 188 poz. 1155 ) oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ. 4. Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 14 do SIWZ 2. Wypełnione formularze asortymentowo - cenowe stanowiące Załącznik Nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych.( w oryginale lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej Załącznik nr 17 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Pisemne potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w Ustawie z dnia 11 maja 2001r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. z 2001r. Nr 63, poz. 638, z późniejszymi zmianami) dla pakietów, których to dotyczy. 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Aktualne karty charakterystyk dla zaoferowanych materiałów - dotyczy materiałów sklasyfikowanych jako niebezpieczne w rozumieniu przepisów o substancjach i preparatach chemicznych (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2.09.2003 r. w sprawie wykazu substancji niebezpiecznych wraz z klasyfikacją i oznakowaniem - Dz.U 03.199.1948). 2. Zgodną z obowiązującymi na terenie RP przepisami szczegółową instrukcję przygotowania i użycia materiałów. 3. Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r ( Dz.U. nr 93 poz. 896) - dla Pakietu nr 12 4. Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (Dz.U. z 2002r. Nr 175 poz. 1433 z póź.zm). - dla Pakietu nr 11. 5. Dokumenty - certyfikaty, świadectwa zgodności, deklaracje zgodności - potwierdzające spełnianie przez oferowane wyroby wymogów stosownych norm - PN EN ISO 11140 dla Pakietów nr: 1,2,5,7,9,13 oraz PN EN ISO 11138 dla Pakietów nr: 3,4,6,8,10. UWAGA!!! - dla Pakietów nr: 8 i 11 - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów opisanych w podpunkcie 6.3.1 - dla Pakietu nr 13 Zamawiający dopuszcza złożenie certyfikatu, świadectwa zgodności lub deklaracji zgodności, potwierdzających zgodność oferowanego wyrobu z normą PN EN 867 część 1 i 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach