Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 51-149 Wrocław, ul. Koszarowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3261325 w. 128 , fax. 71 3260622
- Data zamieszczenia: 2019-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
ul. Koszarowa 5
51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3261325 w. 128, fax. 71 3260622
REGON: 29046900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego w z siedzibą we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 – 149 Wrocław, zwanego ZAMAWIAJĄCYM w okresie 24 miesięcy, których asortyment oraz ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ w Pakietach Nr 1 – 12. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i UE, być oznaczone znakiem CE zgodnie z dyrektywą Nr 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r. oraz ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2015r. poz. 876). 3. W zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać przepisom ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2015r. poz.876). 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach handlowych. Na opakowaniach wymagane są następujące oznaczenia: nazwa wyrobu, postać, seria, data ważności, ilość. 5. Termin dostawy – wg bieżących potrzeb, w ciągu max 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, określającego rodzaj i ilość zamawianego przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Magazynu Gospodarczego, mieszczącego się w Budynku A2, w siedzibie Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP, tj.: zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości zamawianego asortymentu, nie więcej niż 20% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. Minimalny poziom zamówienia oraz ilość która może być zakupiona w ramach prawa opcji została określona w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiąże się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości asortymentu na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowego zakupu w ramach prawa opcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kserokopia zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej - kserokopii aktualnego zezwolenia na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dodatkowo do OFERTY prosi o dołączenie próbek dla pakietów: pakiet nr 3 - papier do sterylizacji , z każdego rozmiaru pakiet nr 5 pkt. 5 - test do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych na umytych narzędziach pakiet nr 6 pkt. 5 - zintegrowany wskaźnik typu 5 z przesuwającą substancją pakiet nr 6 pkt. 8 - test kontroli prawidłowej pracy zgrzewarek do zastosowania w opakowaniach TYVEK pakiet nr 9 pkt. 4 zestaw osłonek , wszystkie rozmiary pakiet nr 9 pkt. 5 spinacze do rurek, wszystkie rozmiary pakiet nr 11 - torebki osłonowe, wszystkie rozmiary pakiet nr 12 - próbki po 1op. w rozmiarze M i L, w jednym i drugim podzadaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną