Jednostka Wojskowa nr 4474 ogłasza przetarg
- Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 750 21 01 , fax. 042 750 20 15
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4474
ul. Konstantynowska 85 85
95-100 Zgierz, woj. łódzkie
tel. 042 750 21 01, fax. 042 750 20 15
REGON: 47111699900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i kserograficznego oraz części i urządzeń peryferyjnych do komputerów Spr. Nr 7a/P/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego i kserograficznego oraz części urządzeń peryferyjnych do komputerów w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 i nr 2 do Formularza ofertowego. Przedmiot zamówienia musi spełniać określone wymagania zawarte w Polskich Normach przenoszących zintegrowane normy europejskie. Tonery i cardrige muszą być: - zalecane i dopuszczone do użytkowania przez producenta danego typu drukarek i kserokopiarek, fabrycznie nowe, posiadające orginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowane, wolne od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczone do obrotu. - opakowane w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta( hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku itp.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301250001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1.posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 3.dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 4.złoży oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczenia na podstawie art.24 ustawy Pzp. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3); 3. oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 4); 4. Oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych(wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 5. Wypełniony Formularz ofertowy (wraz z Załącznikiem nr 1 i/lub nr 2) załącznik nr 1 do SIWZ 6. Podpisana ostatnia strona Warunków umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 7. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom (dotyczy materiałów równoważnych), Dostawca musi do oferty dołączyć: a) zaświadczenie lub certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub certyfikacji potwierdzającego, że dostarczane materiały eksploatacyjne spełniają wymogi producenta drukarek lub kserokopiarek, b) inny dokument wydany przez podmiot uprawniony potwierdzający, że zastosowanie tych materiałów nie spowoduje pogorszenia parametrów technicznych i jakościowych urządzenia, w którym zostanie zamontowane (drukarki lub kserokopiarki)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetarg.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń kopiujących
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń kopiujących TOSHIBA
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń kopiujących RICOH RISO
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń kopiujących KIP
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń kopiujących CANON
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa oryginalnych tuszy i tonerów - 69/ZP/2011
Dodano: 2011-11-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń kopiujących zainstalowanych w placówkach Filii Łódź-Górna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2010-07-21 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Dodano: 2010-03-08 - dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń powielających dla Urzędu Miasta Łodzi
Dodano: 2010-02-19