Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Znak postępowania: ZP/PN-D/02/2010

Jednostka Wojskowa 1696 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-524 Złocieniec, ul. Czwartków 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3637600, 3637700 , fax. 094 3637084
  • Data zamieszczenia: 2010-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1696
    ul. Czwartków 4 4
    78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3637600, 3637700, fax. 094 3637084
    REGON: 57011998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Znak postępowania: ZP/PN-D/02/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : zakup i dostawa (sukcesywna) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696 w Złocieńcu, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 2 i Załączniku Nr 3 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 2 części (zadania), z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 2 i Załącznika Nr 3 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca dostarczy materiały będące przedmiotem zamówienia, które: a)posiadają wszystkie elementy odpowiadające za jakość wydruku; b)spełniają wymogi jakościowe, odpowiadające parametrom techniczno-eksploatacyjnym urządzeń; c)są objęte gwarancją swoich producentów; d)posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania; e)materiały eksploatacyjne (tusz, proszek) użyte do produkcji elementów drukujących (cartridge, bębnów) spełniają parametry techniczno-eksploatacyjne urządzeń. 3. Wykonawca zobowiąże się nieodpłatnie odbierać od Zamawiającego zużyte pojemniki po cartridge, bębnach, taśmach. Odbiór tych przedmiotów Wykonawca potwierdzać będzie dokumentami zgodnymi z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych -zamiennych (kompatybilnych z oryginałami), pod warunkiem zagwarantowania tych samych parametrów techniczno-jakościowych, co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu i termin ważności, a ich termin przydatności do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 5. Realizacja dostaw przebiegać będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, zgłaszanych pisemnie lub faksem. 6. Koszty transportu ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca zagwarantuje dostawy każdej partii towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec)- w godzinach od 8.00 do 13.00 - w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) własnym transportem i na własny koszt i ryzyko, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 8. Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zamówienia pisemnego, lub faksem. 9. Ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. 10. Ilości oraz asortyment wyszczególniony w Formularzu cenowym (Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 3 do SIWZ) są ilościami i asortymentem planowanym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia asortymentu i wartości przyjętych w umowie, a także prawo do zmiany asortymentu w ramach zawartej umowy i kwoty. 11. Należność za dostarczony towar płatna będzie przelewem: a)z rachunku bankowego Zamawiającego - dotyczy Części 1 (Załącznik Nr 2) b)z rachunku bankowego Ambulatorium z Izbą Chorych Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Jednostka Wojskowa 1696 - dotyczy Części 2 (Załącznik Nr 3) w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bz.wp.mil.pl oraz www.biuletyn.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach