Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7395200, 7395258 , fax. 095 7395454
- Data zamieszczenia: 2010-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42 42
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7395200, 7395258, fax. 095 7395454
REGON: 00001775600539 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego dla Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy wykaz zamawianego towaru (77 pozycji) zawarty jest w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza oferty. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej zawierającej propozycję wyrobów o parametrach co najmniej tej samej klasy i jakości w stosunku do oryginałów produkowanych przez producenta urządzenia. Dostawa towaru odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych, po każdorazowym pisemnym uzgodnieniu dostawy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Towar dostarczany będzie do magazynu zamawiającego w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, w godzinach 8.00 do 14.00, na koszt Wykonawcy. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku awarii urządzenia biurowego, którego przyczyną będzie używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca obowiązany jest do zwrotu kosztów związanych z naprawą urządzenia oraz ekspertyzy przyczyn uszkodzenia poniesionych przez Zamawiającego. Ekspertyza lub naprawa zostaną przeprowadzone przez serwis producenta lub inny podmiot wskazany przez Zamawiającego. Należność za dostarczony towar realizowana będzie po dostawie każdej partii towaru, w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów RA-TL-Z-05A/2016
Dodano: 2016-04-04 - Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2016-02-26 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, na potrzeby Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2015-12-30 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji
Dodano: 2014-03-18 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i podległych jej prokuratur okręgu zielonogórskiego.
Dodano: 2014-02-03 - Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów, telefaksów i kserokopiarek
Dodano: 2014-01-30 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarekna potrzeby Lubuskiego OW NFZ w trybie przetargu nieograniczonego
Dodano: 2013-11-29 - Dostawa tonerów i tuszy do drukarek, kserografów oraz płyt CDR/DVD.
Dodano: 2013-05-13 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek na potrzeby Lubuskiego OW NFZ
Dodano: 2013-01-04 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów, telefaksów i kserokopiarek
Dodano: 2012-12-17