Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek zgodnie z poniższą tabelą: Lp Nazwa Przewidywana ilość zużycia A B C 1 KM-1500 (TK-100) 1 2 KM-1650 (TK-410) 1 3 KM-3035 (370AB000) 1 4 Canon iR 2016i (C-EXV14) 1 5 Kyocera TASKalfa 181 (TK-435) 1 6 Kyocera TASKalfa 300i (TK-685) 1 7 Kyocera TASKalfa 3010i (TK-7105) 1 8 Kyocera TASKalfa 3501i (TK-6305) 1 9 Kyocera TASKalfa 420i (TK-725) 1 10 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305C) 4 11 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305M) 4 12 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305Y) 4 13 Kyocera TASKalfa 3051ci (TK-8305K) 5 14 Kyocera TASKalfa 3051ci (WT-860) 10 15 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335C) 2 16 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335M) 2 17 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335Y) 2 18 Kyocera TASKalfa 3252ci (TK-8335K) 3 19 Kyocera TASKalfa 3252ci (WT-8500) 1 20 Kyocera TASKalfa 4052ci (TK-8525C) 2 21 Kyocera TASKalfa 4052ci (TK-8525M) 2 22 Kyocera TASKalfa 4052ci (TK-8525Y) 2 23 Kyocera TASKalfa 4052ci (TK-8525K) 6 24 Kyocera ECOSYS M6235cidn (TK-5280C) 1 25 Kyocera ECOSYS M6235cidn (TK-5280M) 1 26 Kyocera ECOSYS M6235cidn (TK-5280Y) 1 27 Kyocera ECOSYS M6235cidn (TK-5280K) z pojemnikiem na zużyty toner 1 28 UTAX 3005ci (653010011) C 3 29 UTAX 3005ci (653010014) M 3 30 UTAX 3005ci (653010016) Y 3 31 UTAX 3005ci (653010010) K 4 32 Triumph-Adler 3206ci (CK8512C) 2 33 Triumph-Adler 3206ci (CK8512M) 2 34 Triumph-Adler 3206ci (CK8512Y) 2 35 Triumph-Adler 3206ci (CK8512K) 4 Przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zostało określone w tabeli powyżej. Rzeczywiste ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych mogą się różnić od podanych w załączniku i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania. Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, tj. wyprodukowanych od podstaw przez producenta danego urządzenia lub równoważnych oryginalnym. Przez pojęcie „równoważnych“ Zamawiający rozumie produkt w pełni kompatybilny ze sprzętem, w którym ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny oraz posiadający nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca obowiązany jest do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać cechy pierwotnego opakowania, tj. opatrzenie opakowania jego symbolem, zabezpieczenie materiału przed uszkodzeniami w transporcie (opakowanie kartonowe, zabezpieczenie producenta przed wysypaniem proszku). Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (powtórnie napełnianych). Wydajność materiałów eksploatacyjnych równoważnych nie może być mniejsza niż wydajność podana przez producenta oryginalnych materiałów, przy zachowaniu tej samej metodologii badań. Każdy z dostarczonych materiałów musi posiadać ważny termin przydatności do użycia (przez okres min. 12 miesięcy liczonych od daty każdej dostawy). W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsca wskazanego przez Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich późniejszej utylizacji. Do urządzeń objętych gwarancją producenta Zamawiający wymaga wyłącznie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych lub będących zamiennikami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wykaz urządzeń objętych gwarancją: • Kyocera TASKalfa 4052ci • Kyocera ECOSYS M6235cidn Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) załączenia do oferty specyfikacji każdego z zaoferowanych materiałów [producent, wydajność (deklarowana ilość stron)], b) załączenia do oferty pisemnego oświadczenia Wykonawcy gwarantującego, że produkt równoważny jest kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, c) załączenia do oferty pisemnego oświadczenia Wykonawcy gwarantującego, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, d) podania odpowiedniego kodu materiału równoważnego w zestawieniu „Formularz cenowy” (dodatkowa kolumna). Brak złożenia któregokolwiek z tych dokumentów będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca będzie miał obowiązek pokryć koszty naprawy i/lub konserwacji kserokopiarki, gdy uszkodzenie urządzenia lub zabrudzenia wydruku powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta kserokopiarki. Naprawa i/lub konserwacja urządzenia zostanie zlecona w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Wykonawca zostanie poinformowany e-mailem lub faksem przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy lub konserwacji. Opis procedury reklamacji materiałów eksploatacyjnych: W przypadku reklamacji materiału eksploatacyjnego Zamawiający przesyła zgłoszenia pocztą elektroniczną z informacją o ich ilości, symbolu oraz z opisem powodu reklamacji: 1) data wysłania korespondencji email będzie datą zgłoszenia reklamacji materiałów, 2) reklamowany materiał będzie zawierał wydruk testowy lub opis problemu, 3) Wykonawca odbierze osobiście reklamowane materiały z siedziby Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu, w terminie do 2 dni roboczych od otrzymanego zgłoszenia, 4) Wykonawca w terminie do 1 dnia roboczego od dnia odebrania reklamowanych materiałów dostarczy odpowiednie materiały wolne od wad, 5) Zamawiający może żądać wymiany wadliwego materiału w terminie do 12 miesięcy od daty zakończenia umowy. Ogólne wymagania Zamawiającego: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo niepełnej realizacji zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w wysokości 70% wartości umowy brutto (o ile nie nastąpi rozwiązanie umowy lub wypowiedzenie umowy na podstawie okoliczności opisanych w SIWZ). 2) Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów eksploatacyjnych mogą różnić się od podanych w Załączniku nr 1 i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. 3) Realizacja dostawy nowych oraz odbioru zużytych materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem, mailem lub telefonicznie przez pracownika Zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniu. Realizacja nastąpi w terminie 72 godzin od przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedziby Urzędu Miasta Rybnika przy ul. Bolesława Chrobrego 2; złożyć we wskazanym pomieszczeniu magazynowym. 4) Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w Załączniku nr 1 do oferty – Formularz oferty, będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na materiały i nie przekroczy wartości umowy. Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 5) Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w „Formularzu cenowym” są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty złożonej przez Wykonawcę. 6) W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej na poszczególne materiały. 7) Zapłata następować będzie na podstawie faktur częściowych wystawionych za każdą zrealizowaną dostawę. 8) Należność będzie regulowana przelewem na wskazany na fakturze rachunek Wykonawcy. 9) Termin zapłaty ustala się na 30 dzień od daty otrzymania faktury. 10) Wykonawca poniesie koszty związane z naprawą i/lub konserwacją kserokopiarki, w przypadku orzeczenia autoryzowanego serwisu, iż zaistniała awaria lub zabrudzenia wydruku spowodowane są przez zainstalowany materiał. Za podstawę żądania przez Zamawiającego konserwacji lub naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta kserokopiarki. Naprawa lub konserwacja urządzenia zostanie zlecona w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Wykonawca zostanie poinformowany e-mailem lub faksem przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy lub konserwacji. 11) W przypadku 3 następujących po sobie reklamacji danego typu materiału równoważnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy. 12) W przypadku wystąpienia reklamacji materiałów równoważnych, których wartość wyniesie powyżej 10 % wartości umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy. 13) W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsca wskazanego przez Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych celem ich późniejszej utylizacji. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że zamówienie jest dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30124000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach