Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych

Prokuratura Krajowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Krajowa
    ul. Rakowiecka 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 363918998
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych tj.: drukarek, kserokopiarek i faksów oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający posiada nowo zakupione urządzenia drukujące będące na gwarancji producenta. Część materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wyszczególnione w SIWZ to materiały eksploatacyjne przeznaczone także do nowo zakupionych urządzeń drukujących znajdujących się na gwarancji producenta. Wymagane są tylko materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nie noszące uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (nie będących regenerowanymi, prefabrykowanymi lub z recyklingu). W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne". Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej na dostawę materiałów eksploatacyjnych innych producentów niż wskazanych w SIWZ pod warunkiem dołączenia do każdego zaoferowanego produktu dokumentów, o których mowa poniżej. Oferowane materiały równoważne nie mogą ograniczać funkcji i możliwości urządzeń oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest także pełna kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń: informacje o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, bębna światłoczułego - jeśli urządzenie posiada takie możliwości. W przypadku kiedy produkt oryginalny przeznaczony dla danego urządzenia posiada wbudowany układ scalony, który monituje proces druku, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. Materiały równoważne muszą posiadać wydajność równorzędną z wydajnością materiału produkowanego przez producenta sprzętu. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiału eksploatacyjnego innego producenta niż producent sprzętu, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty „raporty z testów" potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 lub równoważna dla tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 lub równoważna dla tonerów kolorowych do drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 lub równoważna dla tuszy do drukarek atramentowych, ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798 lub równoważna dla bębnów światłoczułych do drukarek laserowych i kopiarek, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełnienia powyższych norm. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wobec powyższego zapisu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do złożonej oferty karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych wymienionych w SIWZ przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń, a w szczególności powodować utraty gwarancji urządzeń drukujących. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń spowodowane używaniem zaoferowanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony, tzw. regenerowany. Nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia oraz winny posiadać również wymagane prawem atesty i badania. Materiały powinny pochodzić z bieżącej produkcji - rok 2018 lub 2017. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach znaki firmowe producenta, nazwę /typ, symbol/ materiału, numer katalogowy, opisy zawartości, termin przydatności do użycia, informację do jakiego urządzenia są dedykowane. W przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny). Materiały muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych, pierwotnych opakowaniach producenta. Materiały dedykowane do jednego typu urządzenia muszą pochodzić od jednego producenta. Materiały eksploatacyjne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: OKI, Canon, Hewlett-Packard, Utax, Xerox, Stromax, Brother, Kyocera, Panasonic, Epson. Materiały powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO-9001:2008 oraz ISO- 14001:2004 (lub równoważnymi).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust 6 ustawy. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacać przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego (konto Prokuratury Krajowej): NBP /O Warszawa 19 1010 1010 0406 4413 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: „wadium dotyczy postępowania nr PK XF 261.2.2018” W przypadku wniesienia wadium przelewem w pieniądzu, decyduje data uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 6. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium winno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. 7. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 8. Okoliczności przepadku wadium określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów, poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział V SIWZ 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 17. Dokument, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 17 stosuje się. 19. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. 20. Wykonawca, o którym mowa w pkt 14, zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie zamawiającego - oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 15, dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 10. Rozdział IX SIWZ 14. Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz z oferta należy złożyć kalkulację cenową oferty stanowiąca załącznik nr 3a do SIWZ. Jej niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Rozdział XIII SIWZ 3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach