Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5652223, 5652073 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 63 i 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5652223, 5652073, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek użytkowanych w Urzędzie Miasta Chełm - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek użytkowanych w Urzędzie Miasta Chełm. Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w materiałów eksploatacyjnych: 1.Tusz do HP DeskJet 5150, DeskJet 5550, DeskJet 450, BLACK, szt. 4 2.Tusz do HP DeskJet 1220C, DeskJet 1280, DeskJet 950C, DeskJet 930C, COLOR, szt. 3 3.Tusz do HP DeskJet 1510 (All-In-One), DeskJet 460, BLACK, szt 1 4.Tusz do plotera Xerox 7142, BLACK, szt. 2 5.Tusz do plotera Xerox 7142, CYAN, szt . 2 6.Tusz do plotera Xerox 7142, YELLOW, szt. 2 7.Tusz do plotera Xerox 7142, MAGENTA , szt . 2 8.Toner do HP LaserJet 2300, BLACK, szt. 12 9.Toner do HP LaserJet 1022, BLACK, szt . 8 10.Toner do HP LaserJet 1000, LaserJet 1005, LaserJet 1200, LaserJet 3380, BLACK, szt. 8 11.Toner do HP LaserJet 5200, BLACK, szt. 2 12.Toner do HP LaserJet 1160, LaserJet 1320, BLACK, szt. 1 13.Toner do HP LaserJet 1320, BLACK, szt. 2 14.Toner do HP LaserJet 2015, BLACK, szt. 56 15.Toner do HP LaserJet 1100, BLACK, szt. 3 16.Toner do HP Color LaserJet 2550 LN, Color LaserJet 2840, YELLOW, szt. 2 17.Toner do HP Color LaserJet 2600, BLACK, szt. 9 18.Toner do HP Color LaserJet 2600, CYAN, szt. 3 19.Toner do HP Color LaserJet 2600, YELLOW, szt. 3 20.Toner do HP Color LaserJet 2600, MAGENTA, szt. 2 21.Toner do HP Color LaserJet 3550, CYAN, szt . 2 22.Toner do HP Color LaserJet 3550, YELLOW, szt. 1 23.Toner do HP Color LaserJet 3550, MAGENTA, szt. 1 24.Toner do Lexmark E120, BLACK, szt. 2 25.Tasiemki do OKI 3320, BLACK, szt. 12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Postanowienia § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2014-05-19 - ZP-PN-3/14 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2014-02-27 - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Dodano: 2014-01-24 - ZP-PN-4/13 dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kserokopiarek i faksów
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (2)
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, igłowych i atramentowych na okres 12 miesięcy.
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa artykułów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2013-07-09 - Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie
Dodano: 2013-07-05