Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.

Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 25-025 Kielce, ul. Jana Pawła II 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3430324, 3646227 , fax. 041 3430490
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Jana Pawła II 9 9
    25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3430324, 3646227, fax. 041 3430490
    REGON: 01581798500040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, taśm, bębnów) do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek (tonerów, tuszy, taśm, bębnów), wymaganych zgodnie z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji dla urządzeń eksploatowanych w Świętokrzyskim Oddziale Wojewódzkim NFZ. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości (zakres ilościowy przedmiotu zamówienia) został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. Produkty oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (plomby, hologramy itp.) oraz posiadać minimalny okres przydatności do użycia 12 miesięcy od daty dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania w kolumnach F,G załącznika nr 1 asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w kolumnie C załącznika nr 1 do SIWZ, pod warunkiem, iż parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych będą takie same lub lepsze jak parametry produktów oryginalnych (jakość wydruku, pojemność i wydajność). Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. Wymagana jest również pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia materiału - jeśli sprzęt posiada takie możliwości. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny musi mieć analogiczny element działający w ten sam sposób. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie posiadające żadnych elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z materiałem, kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione. W przypadku materiałów równoważnych Zamawiający wymaga dostarczenia zaświadczenia podmiotu (innego niż producent) uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Produkty równoważne winny posiadać gwarancję, nie krótszą niż produkty oryginalne. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta, oznakowanych w sposób trwały w procesie produkcji - logiem i nazwą producenta, typem, numerem katalogowym i seryjnym materiału oraz datą jego produkcji. Ponadto te same informacje muszą być również umieszczone na samym materiale eksploatacyjnym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. dostarczyć wraz z ofertą specyfikację techniczną oferowanych produktów (potwierdzoną aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu lub innym dowodem). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 72 godzin (3 dni roboczych) od momentu zgłoszenia (e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Wszystkie koszty związane z ekspertyzą oraz naprawą, w tym odbioru i dostawy sprzętu, ponosi Wykonawca. Jeżeli naprawa okaże się nieopłacalna (50% wartości sprzętu w dniu zakupu) lub niemożliwa do usunięcia, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kwoty stanowiącej równowartość uszkodzonego sprzętu (w dniu zakupu) lub wymiany na sprzęt równorzędny tego samego producenta. Jeśli urządzenie będące na gwarancji lub jego część będąca na gwarancji ulegnie awarii w wyniku stosowania materiałów równoważnych i Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność zaoferowanych przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych lub jeśli równoważny materiał eksploatacyjny we właściwy sposób nie sygnalizuje stanu zużycia materiału, Wykonawca na żądanie Zamawiającego w przeciągu 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia (e-mailem) wymieni materiał eksploatacyjny, którego żądanie dotyczy, na nowy, wolny od wad, materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, bez zmiany ceny. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Ilości wskazane w Załączniku nr 1 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli (Zał. nr 1). Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie min. 50% wartości brutto podanej w formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązuje się przez cały czas trwania umowy do dostarczania materiałów zgodnych co do producenta oraz oznaczenia materiału z zadeklarowanymi w kolumnach F i G załącznika nr 1. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych od momentu zamówienia (e-mailem) do siedziby Zamawiającego, w godz. 8.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w: pieniądzu (przelew bankowy); poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny być załączone do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku BGK O/Kielce nr 61 1130 1192 0027 6000 2520 0007. Środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp). Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: a) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; b) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-kielce.pl (przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach