Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej ogłasza przetarg
- Adres: 01163 Warszawa, ul. Jana Ostroroga
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261 853 247 , fax. 261 853 070
- Data zamieszczenia: 2018-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
ul. Jana Ostroroga 35
01163 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261 853 247, fax. 261 853 070
REGON: 14238025400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozzw.wp.mil.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia ofert złożonych na zadania nr 1-3 oraz 6-8. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 300,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące i 00/100), w tym: na zadanie nr 1 – 1 500,00 zł, na zadanie nr 2 – 100,00 zł; na zadanie nr 3 – 6 900,00 zł; na zadanie nr 4 – nie dotyczy; na zadanie nr 5 – nie dotyczy; na zadanie nr 6 – 500,00 zł; na zadanie nr 7 – 100,00 zł; na zadanie nr 8 – 200,00 zł; 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018, poz. 110 z późn.zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 30 1010 1010 0135 5013 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/12/PN/S/2018 zadanie nr __.” O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniądza dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, Sekcja Rozliczeń OZŻW, przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia treści warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
Dodano: 2024-06-03 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych w latach 2020-2021 lub do wyczerpania środków
Dodano: 2020-10-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2021 roku.
Dodano: 2020-10-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2020-05-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2020 roku.
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa tonerów i akcesoriów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-09-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW NA POTRZEBY ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
Dodano: 2019-06-13 - Sprzedaż oraz sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do baz HEMS i budynków Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Dodano: 2019-01-28 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Płocka w 2019 roku
Dodano: 2018-12-28