Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Traugutta 30/30A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (048) 365 46 52 , fax. (048) 365 46 51
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Traugutta 30/30A 30/30A
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (048) 365 46 52, fax. (048) 365 46 51
    REGON: 67067056900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek na potrzeby Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Okres przydatności do użytku dostarczanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy (data ważności musi być zamieszczona na opakowaniu producenta). Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów. Szczegółowo przedmiot zamówienia, tj. rodzaj i ilość materiałów eksploatacyjnych, określony został w wyliczeniu ceny ofertowej stanowiącym zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mzdik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach