Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27

Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza 27
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8234880 , fax. 15 8230551
  • Data zamieszczenia: 2013-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
    ul. Sienkiewicza 27 27
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 15 8234880, fax. 15 8230551
    REGON: 83122086000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych i oryginalnych do urządzeń drukujących i kserokopiarek wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ - kosztorys ofertowy - przedmiot zamówienia Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, nowych, w opakowaniach posiadających znak firmowy producenta, etykiety identyfikacyjne dany produkt, zamkniętych hermetycznie przez producenta. Za materiały nowe uznaje się materiały, do których zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, nie prefabrykowane, kasety bez śladów poprzedniego używania i uszkodzeń, nie regenerowane, opakowane hermetycznie w szczelnej folii i nowym opakowaniu kartonowym, nie noszące śladów otwierania, wolne od wad technicznych zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Za materiały równoważne uważa się: materiały kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich jak np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu drukującego. Fabrycznie nowe, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, wytwarzane seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie z normą ISO 9001-2008 oraz ISO14001 lub równoważnymi. Spełniające normy wydajności ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą i ISO/IEC 24712 dla wkładów z tuszem kolorowym do drukarek. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, kserokopiarki) Materiały równoważne w żaden sposób nie mogą naruszać praw patentowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producentów drukarek ani własności intelektualnych. Zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, re fabrykowanych oraz uzupełnianych (tzw. Reffil), oraz materiałów, które ograniczają pełną współpracę z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Produkty takie nie zostaną uznane przez Zamawiającego za równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wielkość oraz zakres zamówienia jest określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - kosztorys ofertowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 1400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych ) przed upływem składania ofert tj. do dnia 07.02.2013r. do godziny 900 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach