Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu w 2010 r.

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
  • Data zamieszczenia: 2010-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
    REGON: 00059692600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Grudziądzu w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Urzędu Miejskiego w Grudziądzu materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Urzędu Miejskiego w Grudziądzu. 2. Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę: 1) muszą być w 100% fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie refabrykowane i nie napełniane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 2) muszą posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy (symbol), termin ważności lub datę produkcji, 3) w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, winny one działać analogicznie i mieć nie mniejszą wydajność, pojemność tuszu/tonera i jakość wydruku jak materiały oryginalne producenta sprzętu. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne, dołączy do oferty oświadczenie lub inny dokument gwarantujący: a) zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie danego materiału eksploatacyjnego, b) bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności, c) w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzenia, Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń, 4) okres gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne musi wynosić co najmniej 12 miesięcy, 5) okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia, bez zastrzeżeń, 6) w przypadku ujawnienia, w okresie gwarancji uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie, 7) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby Zamawiającego na własny koszt, 8) w przypadku konieczności sporządzenia ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca. 9) Wykonawca winien zapewnić na własny koszt i ryzyko transport zamawianego asortymentu. Ewentualne koszty związane z transportem Wykonawca winien wkalkulować w cenę jednostkową zamawianego asortymentu, 10) Wykonawca odbierze nieodpłatnie z siedziby Zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne , a takie wydanie nastąpi na podstawie protokołu przekazania UWAGA: Ilości wskazane w Formularzach cenowych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wielkościami orientacyjnymi Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach