Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

Izba Celna w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-232 Łódź, ul. Lodowa 97
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6388277 , fax. 042 6388354
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Łodzi
    ul. Lodowa 97 97
    93-232 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6388277, fax. 042 6388354
    REGON: 00014377400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów wraz z ilościami zawiera załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia (załącznik dostępny jest na stronie www.lodz.ic.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne).Ilości zamawianego asortymentu są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. 1) Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą być produktami regenerowanymi i refabrykowanymi, tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych i faksów, nowe opakowanie nienoszące znamion otwierania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku/kopii, wydajność, szybkość schnięcia/utrwalenia, nie zamazywania się druku/kopii winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów). Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych równoważnych znacząco odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobligowany do wymiany na materiał wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują, iż równoważny materiał eksploatacyjny spełnia wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności min. takiej, jaką gwarantuje producent poszczególnych materiałów eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 3) Oferowany materiał równoważny odpowiada typowi wskazanemu w załączniku nr 1 i jest materiałem eksploatacyjnym dobrej jakości, posiadającym możliwość zastosowania i przewidzianym ( przydatnym) do użycia w danym typie urządzenia. 4) Stosowanie zaoferowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego nie naraża Zamawiającego na ryzyko poniesienia jakiejkolwiek szkody, w szczególności polegającej na uszkodzeniu urządzenia, do którego ów równoważny materiał eksploatacyjny jest przeznaczony, lub utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z tytułu gwarancji serwisowej. 5) W przypadku powstania uszkodzenia urządzenia na skutek stosowania zaoferowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego pokrycia ewentualnych kosztów napraw urządzenia dokonanych przez autoryzowany serwis producenta. Faktura za naprawę urządzenia zostanie wystawiona na Wykonawcę, który ją akceptuje bezwarunkowo i nieodwołalnie oraz dokonuje zapłaty w ustalonym terminie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć naprawione urządzenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 6) Podstawą do obciążenia kosztami naprawy, o której mowa w pkt. 1. 5 jest opinia wystawiona przez biegłego na koszt Wykonawcy, stwierdzająca uszkodzenie sprzętu, wynikające z użycia materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. 7) Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia musi wynosić 12 miesięcy i będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301923004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach żądanych w przedmiotowym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 (wg załączonego druku- załącznik nr 3 do ogłoszenia), 2) oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach